در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

پیش بینی قیمت بیت کوین

0 65

عوامل جهانی ، به شدت به عقب نشینی قیمت بیت کوین کمک کرده اند. به همین دلیل انتظار می رود هاوینگ بیت کوین تأثیر ناچیزی بر رالی داشته باشد.

قیمت بیت کوین در چند روز گذشته تحت فشار نزولی عظیمی قرار گرفته است زیرا فشار فروش پس از سقوط، تشدید شده است.

بیت کوین شاهد سقوط شدیدی بود، در حالی که سایر آلت کوین های اصلی نیز با پیامد مشابهی مواجه شدند و عقب نشینی از هم اکنون یک سقوط سالم در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، رالی بسیار سریع در حال پیشرفت است، که نگرانی‌هایی را در مورد تأثیر رالی بر قیمت بیت کوین ایجاد کرده است. اما به نظر می‌رسد که این رالی ، تکراری از آخرین چرخه باشد. با این اوصاف، آیا می توانیم اصلاح قیمت فعلی را آخرین فرصت برای انباشت بیت کوین زیر 65000 دلار در نظر بگیریم یا یک افت دیگر به قیمت های کمتر از 60000 دلار اتفاق خواهد افتاد؟

قیمت بیت کوین در آخرین روز معاملاتی شاهد افت شدیدی بود و به 60660 دلار رسید اما قیمت نزدیک به 64000 دلار افزایش یافت. این نشان می دهد که معامله گران انتظار داشتند قیمت نزدیک به 60000 دلار کاهش یابد، از همین رو جریان نزولی بر بازار غالب شد. اگرچه احساسات بازار صعودی است، اما به نظر می رسد این ارز از یک دوره قبلی پیروی می کند، که نشان می دهد قیمت بیت کوین هنوز با اصلاح نهایی قبل از افزایش گسترده مواجه نشده است. 

آیا قیمت بیت کوین به کمتر از 60000 دلار می رسد؟

با توجه به حرکت RSI، کاملاً مشهود است که روند قیمت، در حال تکرار چرخه قبلی است. پیش از این، زمانی که RSI به زیر میانگین 50درصد رسید، قیمت بیت کوین به شدت از بالاترین سطح بالای 46000 دلار سقوط کرد و به پایین‌ترین مقدار خود در حدود 38600 دلار رسید. به نظر می رسد الگوی معاملاتی مشابهی در حال تکرار است زیرا سومین تلاش برای پیشی گرفتن از منطقه مقاومت نهایی بین 72,279 تا 73,779 دلار رد شده است که می تواند فشار فروش را بر این ارز افزایش دهد. 

با این حال، زودتر از اینکه RSI به آستانه پایین‌تر برسد و بازگشتی را آغاز کند، ممکن است یک روند صعودی جدید شروع شود و قیمت را به سمت بالاترین قیمت‌های جدید، احتمالا بالای 75000 دلار ببرد. 

اگر قیمت چرخه قبلی را تکرار کند، ممکن است معامله‌گران فرصت دیگری برای انباشت بیت کوین با قیمت‌های پایینتر را داشته باشند. در آن زمان قیمت به زیر سطح حمایت حیاتی کاهش یافته بود و از این رو شانس بیشتری برای سقوط این ارز به زیر 60000 دلار و رسیدن به حمایت کلیدی در حدود 58808 دلار به وجود آمد. با این حال، تنش های جهانی نیز به سقوط کمک کرده است، به همین دلیل ممکن است بیت کوین برای چند روز تثبیت شود. 

منبع coinpedia.org

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.