در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

پاداش 10 هزار دلاری لیبرا به ازای هر باگ

0 2,482

لیبرا خواستار بررسی امنیتی و حریم خصوصی معماری و طراحی ارز خود است

فیس بوک به کسانی که در ارز لیبرا باگ پیدا کنند، هزاران دلار پاداش می‌دهد.

فیس بوک از میلیارد ها نفر در سراسر جهان خواسته تا از توانایی خود جهت تامین امنیت و حفظ حریم خصوصی هر چه بیشتر لیبرا استفاده کنند. این کار با استفاده از یک زیرساخت مالی ساده حمایت شده است.

فیس بوک قصد دارد دارایی دیجیتال خود در سال 2020 عرضه کند. اما قبل از انتشار، مهندسان و توسعه دهندگان آن می خواهند از اجرای آن بر روی یک بلاک چین ایمن، مقیاس پذیر و قابل اعتماد اطمینان حاصل کنند.

در واقع این تیم ادعا می کند که چنین بلاک چینی را با اولویت های مقیاس پذیری، امنیت، کارآمدی در ذخیره سازی و توان عملیاتی، و نیز سازگاری آن با آینده در حال حاضر ایجاد کرده است.

اکنون، شبکه آزمایشی لیبرا به منظور اهداف آزمایشی در دسترس عموم قرار گرفته است. لیبرا کور اسم نرم افزاری است که از ارز رمزنگاری لیبرا نگهداری می کند.

تیم لیبرا، این برنامه پاداش دهی را در 22 آگوست 2019 اعلام کرد. آن از داوطلبان می خواهد تا سیستم را امتحان کرده و باگ ها و مشکلات آن را پیدا کنند. در اعلامیه ذکر شده:

به هر حال، این پروژه در مراحل اولیه قرار دارد. لطفا نظرات خود را به ما اعلام کنید. ما به ویژه مشتاق انتقادات در طراحی و معماری مربوط به امنیت و حریم خصوصی و همچنین کشف باگ توسط شما هستیم.

تیم لیبرا علاوه بر این بیان کرد که شبکه آزمایشی آن از یک ارز رمزنگاری فاقد ارزش واقعی استفاده می کند.

پاداش 10000 دلاری برای کشف یک باگ

انجمن لیبرا داوطلبان را تشویق می کند، به محض کشف یک آسیب پذیری در نرم افزار ها یا اپلیکیشن های مربوطه، آن را به انجمن اطلاع دهند.

اولویت ما، ساخت یک بلاکچین مقیاس پذیر، قابل اعتماد و ایمن است. ما برای شناسایی باگ ها و نواقص پلتفرم به کمک شما نیاز داریم. پاداش ها از 10 هزار دلار شروع می شوند. همین حالا شروع کنید.

بنابراین، بسته به اهمیت و شدت اشکال کشف شده، ممکن است پاداشی بین 500 الی 10000 دلار دریافت کنید. طبقه بندی دریافت پاداش از قرار زیر است:

  • باگ بحرانی: 10000 هزار دلار 
  • باگ بزرگ: 5000 دلار
  • باک معمولی: 1500 دلار
  • باگ کوچک: 500 دلار

موارد حائز اهمیت شامل فورک ها، امکان دستکاری تراکنش ها، دستکاری بلاک ها و اعتبارسنجی توافقات و مصالحات است. این تیم نیز آزمایش کنندگان را تشویق کرده تا مشکلات مربوط به حملات سرور (denial-of-service) و مصرف دوباره (double-spending) را بررسی کنند.

این تیم همچنین از ارزیابی ها و شناسایی خطرات و نواقص موجود در امنیت کلی بلاکچین لیبرا استقبال می کند. برخی از موارد در این رابطه شامل طراحی یا معماری، قراردادهای هوشمند و تراکنش های آن می شود.

بنابراین، اگر فکر می کنید مهارت انجام این کار را دارید، تجارت لیبرا را اکنون شروع کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.