در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

احتمال از سرگیری معاملات ریپل در کوین بیس؛ انباشت ریپل توسط نهنگ های بزرگ

0 1,352

وال آلرت (Whale Alert) چندین تراکنش بزرگ را شناسایی کرده که ریپل را بین صرافی های ارز رمزنگاری منتقل کرده اند. یکی از این صرافی ها، کوین بیس بود که در دو تراکنش حجم زیادی ریپل را بین کیف پول های خود جا به جا کرده است.

دارندگان بزرگ ریپل که حداقل 10 میلیون واحد از این ارز را نگهداری می کنند، در سه ماه گذشته مشغول خرید و انباشت بیشتر بوده اند؛ سناریویی که قبل از افزایش قابل توجه جفت های XRP/USD وXRP/BTC در اواخر سال 2020 رخ داد.

طبق داده های شرکت سانتیمنت، افزایش 76 درصدی آدرس های نهنگ های بزرگ از دسامبر 2021 نشان می دهد که آنها در مجموع 897 میلیون ریپل به ارزش حدود 712 میلیون دلار را تا 18 فوریه 2022 به موجودی خود اضافه کرده اند.

این شرکت همچنین تاکید کرد که خرید و انباشت صورت گرفته در سه ماه گذشته، دومین دوره بزرگ از لحاظ حجم در تاریخ این ارز بوده است. اولین دوره خرید در حجم بالا در نوامبر تا دسامبر 2020 رخ داد که در آن نهنگ ها در مجموع 1.29 میلیارد ریپل را به آدرس های خود منتقل کردند. 

نهنگ ریپل
نهنگ های ریپل در حال خرید و انباشت

افزایش موجودی آدرس های نهنگ ها با افزایش 150 درصدی قیمت جفت XRP/BTC همزمان شد که قیمت بین 1 تا 24 نوامبر 2020 به 3502 ساتوشی رسید.

قیمت جفت XRP/USD در همین بازه زمانی با افزایش بیش از 250 درصدی به 0.82 دلار رسید. شرکت سانتیمنت نتیجه گرفت که افزایش اخیر خرید و انباشت توسط نهنگ ها می تواند منجر به یک روند صعودی مشابه اواخر سال 2020 برای ریپل شود.

انتقال 89 میلیون ریپل توسط کوین بیس

ربات وال آلرت پنج تراکنش بزرگ را شناسایی کرده که در مجموع حاوی 208.6 توکن ریپل بوده اند. دو تا از این تراکنش ها متعلق به صرافی کوین بیس بوده که در مجموع 88.6 میلیون ریپل را از طریق آنها جا به جا کرده است. در این دو تراکنش، توکن های ریپل از یک کیف پول کوین بیس به کیف پول دیگر آن ارسال شده اند.

لازم به ذکر است که کوین بیس اولین صرافی ارز رمزنگاری بود که پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از شرکت ریپل، معاملات این ارز را در ژانویه 2021 به حالت تعلیق درآورد. همانطور که می دانید، این کمیسیون در دسامبر 2020 از شرکت ریپل، گارلینگ هاوس (مدیرعامل آن) و کریستوفر لارسن (بنیانگذار آن) به خاطر عرضه اولیه ثبت نشده در سال 2013 شکایت کرد و این پرونده هنوز در جریان است.

از آنجا که صرافی کوین بیس مقدار زیادی ریپل را بین کیف پول های داخلی خود جابه جا کرده، برخی از حامیان این ارز شروع به گمانه زنی در مورد فهرست شدن مجدد و از سرگیری معاملات آن در این صرافی کردند که ممکن است به زودی انجام شود.

صرافی کوین بیس از ابتدای سال 2021 ( زمانی که معاملات جفت های ریپل را به حالت تعلیق درآورد) همچنان به کاربران خود اجازه ذخیره این ارز را در کیف پول خود می دهد و آنها می توانند آن را برداشت و یا واریز کنند.

انتقال 120 میلیون توکن توسط صرافی ها و ODL 

دو تراکنش دیگر توسط صرافی بیترکس انجام شده که توکن های ریپل را از طریق آنها به صرافی های بیتسو (Bitso) و بیت استمپ منتقل کرده است.

صرافی بیترکس به هر یک از این صرافی ها 20 میلیون ریپل انتقال داده است. صرافی های بیتسو و بیت استمپ، کریدورهای ODL ریپل در مناطق خود (امریکای لاتین و اتحادیه اروپا) هستند.

در تراکنش آخر، 89 میلیون ریپل توسط صرافی بیت هامب به صورت داخلی منتقل شده است. با توجه به نرخ قیمت در زمان انتقال، ارزش این مقدار توکن برابر با 166,483,409 دلار بود.

انتقال ریپل
صرافی بیت هامب
منبع Cointelegraph u.today

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.