در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

سال 2019 می تواند مانند سال 2017 باشد

0 1,252

طبق گفته اریک فینمن، یک نوجوان نابغه و میلیونر بیت کوین، سال 2019 همان سال 2017 جدید است.

بیت کوین و بلاک چین پیشگام هستند

شهرت نام اریک فینمن احتمالا به چند دلیل است. این شهرت می تواند به دلیل ثروت بسیار بزرگ او که به واسطه خرید بیت کوین در سال 2011 بوده یا به دلیل نفس بزرگ او اتفاق افتاده باشد.

فینمن همیشه ثروت خود را به نمایش گذاشته و تصاویر پر زرق و برق بسیاری را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده است.

اگر این فرد را به خاطر نمی آورید، احتمالا به دلیل پیش بینی بسیار اشتباه او در دسامبر سال گذشته مبنی بر اینکه بیت کوین از بین رفته و لایت کوین نفس های آخر خود را میکشد، است. تنها چند روز بعد، هر دو ارز به سرعت صعود کرد و لایت کوین بیش از 250 درصد افزایش یافت.

اگر هنوز  این بچه نابغه 20 ساله را نادیده نگرفته اید شاید به این دلیل باشد که از اپلیکیشن انقلابی او به نام کوین بیتس (CoinBits) استفاده می کنید. اگر چه ایجاد این اپلیکیشن تا حدودی شک برانگیز است، زیرا آن بازسازی شده یک اپلیکیشن 4ساله سرمایه گذاری با تنها تعداد کمی کاربر است.

این نوجوان نابغه در حال تغییر افکار مردم در مورد خود و نیز فاصله گرفتن از پیش بینی های اشتباهش در سال 2018 است. فینمن در حال تغییر نگرش منفی به سمت خود است.

اما سال 2019 قطعا سال 2017 جدید نیست

در حالی که فینمن اظهارات کوتاهی را مانند جمله حاضر ارائه می کند، او نیز احساسات مردم را با بیان این که برخی محصولات من جمله اپلیکیشن او قیمت بیت کوین را تا پایان سال به 20000 دلار خواهند رساند، برمی انگیزد. باز هم بعید به نظر می رسد که شما تعجب نکنید!

گذشته از همه مسائل، دانش فینمن در مورد بیت کوین به سال 2011 باز می گردد. اگر قرار باشد شخصی اطلاعات بهتری را در مورد فضای رمزنگاری داشته باشد، آن فرد اوست.

البته سال 2019 قطعا سال 2017 جدید نیست. از آن زمان خیلی گذشته است و در حقیقت بسیاری مسائل در طول 2 سال گذشته تغییر کرده است.

بیت کوین بهتر از هر زمان دیگری در دوره ی ترس از دست دادن فرصت (FOMO) خریداران جزء قرار دارد. حجم تراکنش ها، نرخ هش، کاربرد و میانگین اندازه بلاک همگی با وجود بازار نزولی 2018 نسبت به سال 2017 بهتر شده اند.

ورود ارز فیات بسیار بیشتر، کاربردهای اثبات شده، دستگاه های خودپرداز بیشتر، کلاهبرداری های کمتر، سرمایه گذاران نهادی، ورود نام های بزرگی مانند مایکروسافت، eBay، اپل همگی نشان دهنده تغییر اوضاع نسبت به گذشته هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.