در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

تا پایان سال 2025 بیت کوین به 200 هزار دلار می رسد

0 165

مدیر اجرایی استاندارد چارترد جفری کندریک معتقد است که چندین کاتالیزور، تقاضا برای بیت‌کوین را به سطوح بی‌سابقه‌ای سوق می‌دهند که منجر به افزایش قیمت دو ساله پایدار می‌شود.

او پیش بینی می کند که تا پایان سال 2025 قیمت بیت کوین به 200 هزار دلار برسد زیرا تقاضا همچنان از عرضه پیشی می گیرد.

جفری کندریک، رئیس تحقیقات کریپتو استاندارد چارترد، پیش‌بینی می‌کند بیت‌کوین در 24 ماه آینده به رشد خود ادامه می‌دهد و تا پایان سال 2025 قیمت هر کوین به 200 هزار دلار خواهد رسید.

کندریک این بیانیه را طی مصاحبه ای با CNBC در 29 فوریه بیان کرد. او گفت که شاخص های کلان و بنیادی همگی حاکی از افزایش پایدار برای ارز دیجیتال پرچمدار هستند.

Standard Chartered قبلاً پیش‌بینی‌های مشابهی را قبل از تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) انجام داده بود. در آن زمان، پیش بینی کرد که تایید ای تی اف ها برای صعود بیت کوین به 200000 دلار بسیار مهم است.

بالاترین رکورد جدید قبل از هاوینگ

کندریک گفت افزایش تقاضا برای بیت کوین احتمالاً باعث می شود که ارز پرچمدار قبل از هاوینگ به بالاترین حد خود برسد، یعنی کمتر از دو ماه دیگر.

او همچنین پیش بینی کرد که بیت کوین تا پایان سال جاری به 100000 دلار خواهد رسید، زیرا هاوینگ عرضه را حتی بیشتر کاهش می دهد.

پیش‌بینی می‌شود که رویداد هاوینگ، که پاداش استخراج بیت‌کوین‌های جدید را به نصف کاهش می‌دهد، نرخ تورم بیت‌کوین را از حدود 1.7 درصد به تقریباً 0.8 درصد کاهش می‌دهد. پاداش استخراج در هر بلوک از 6.25 فعلی به 3.125 کاهش می یابد.

این منجر به کاهش عرضه روزانه بیت کوین از 900 بیت کوین به 450 بیت کوین می شود. از لحاظ تاریخی، کاهش 50 درصدی عرضه جدید، کاتالیزور اصلی برای افزایش قیمت در چرخه های قبلی بوده است.

یکی دیگر از محرک های قابل توجه در پشت چشم انداز صعودی، ورودی های قابل توجهی به ETF های بیت کوین است که در ابتدای سال 2024 راه اندازی شد.

تاریخ تقریبی هاوینگ بیت کوین توسط گلسنود مشخص شد

ETF ها باعث افزایش تقاضا می شوند

کندریک تاکید کرد که ETFهای جدید بیت کوین با جریان ورودی خالص 14 میلیارد دلاری، بدون احتساب خروجی Grayscale، حدود 6 میلیارد دلار بوده است. این معادل حدود 110000 بیت کوین جدید است که به طور قابل توجهی بازار را تقویت می کند.

ETF های Newborn Nine (نیوبورن ناین: اصطلاحی که توسط اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ ETF برای اشاره به گروهی متشکل از 9، ETF بیت کوین نقطه ای که در ژانویه 2024 راه اندازی شدند، است.)، با نرخ متوسط 10000 بیت کوین در روز بیت کوین را جذب می کنند، در حالی که روزانه تنها 900 بیت کوین تولید می شود، به این معنی که تقاضا در حال حاضر 10 برابر بیشتر از عرضه است.

کندریک همچنین به شرایط بازار گسترده‌تر و تغییرات بالقوه در سیاست‌های فدرال رزرو به عنوان پس‌زمینه‌های حمایتی برای صعود بیت‌کوین اشاره کرد. با انتظارات کاهش نرخ بهره فدرال رزرو تا اواسط سال، سیاست پولی تسهیل کننده ممکن است به نفع دارایی های ریسک از جمله ارزهای دیجیتال باشد.

علاوه بر این، او گفت که روایت رشد کلی، همراه با روندهای خوش‌بینانه بازار سهام، همراه با تأثیرات مستقیم ورودی‌های ETF و رویداد هاوینگ، یک مورد قانع‌کننده برای سیر صعودی بیت‌کوین ایجاد می‌کند.

منبع cryptoslate

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.