در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

آرگو بلاک چین، قدرت هش خود را افزایش می دهد

0 1,282

شرکت استخراج ارز رمزنگار آرگو بلاکچین همراه با افزایش ارزش سهام خود، قدرت هش خود را افزایش می‌دهد.

توسعه قوی یک شرکت استخراج

خبرگزاری بریتانیایی پرو اکتیو اینوسترز در 27 آگوست اعلام کرد که شرکت استخراج ارز رمزنگاری آرگو بلاک چین در حال توسعه توانایی استخراج خود پس از افزایش شدید ارزش سهام آن در چند ماه گذشته است. طبق این گزارش، این شرکت دارای 7025 دستگاه است که غالبا مشغول به استخراج بیت کوین هستند. اما در حال حاضر سخت افزارهای بیشتری را سفارش داده است.

همچنین این شرکت در ماه جاری، قراردادی را مبنی بر افزایش برق خود تا 357 درصد امضا کرد که برای تامین برق 15000 دستگاه دیگر کافی خواهد بود. بنابراین، دستگاه های جدید این شرکت قادر به افزایش قدرت هش آن تا 1360 پتاهش(هر پتا هش برابر 1000 تراهش است) هستند و گفته می شود آن را به بزرگترین استخراج کننده عمومی تبدیل خواهد کرد.

یک اقدام سودآور

آرگو بلاکچین در ماه جولای 163 بیت کوین به ارزش 1.655 میلیون دلار استخراج کرد. مایک ادواردز، مدیر اجرایی این شرکت درباره این توسعه گفت:

این تجهیزات عملیاتی بسیار مهم است زیرا ما ظرفیت استخراج خود را در سه ماهه بعدی بدون افزایش قابل توجهی در هزینه های غیر مرتبط با استخراج (non-mining costs) سه برابر می کنیم.

سهام این شرکت در بازار بورس لندن با قیمت 9.75 یورو (11.95 دلار) معامله می شود. قیمت سهام آن از ابتدای ماه مه، سه برابر شد.

طبق گزارشی اخیر از کوین سرا، شرکت بیت مین، بزرگترین سازنده دستگاه های استخراج، نیز قصد دارد ظرفیت استخراج خود را تا 50 درصد افزایش دهد. در این گزارش اعلام شده، این شرکت به تازگی قرارداد خرید 6000 چیپ استخراج را با یک شرکت تامین کننده تایوانی بسته است.

با توجه به منبع نظارتی Blockchain.com در  19 آگوست، قدرت هش شبکه بیت کوین دوباره به یک رکورد جدید دست یافته است.

منبع Cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.