در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

نهنگ های بیت کوین و اتریوم در حال خرید و انباشت

0 382

با افزایش قیمت بیت کوین به نزدیک سطح 70000 دلار، نهنگ های بیت کوین مانند جولای 2020 تا ژانویه 2021  (زمانی که قیمت این ارز 550 درصد افزایش یافت) در حال خرید و انباشت هستند.
نهنگ های بیت کوین چه کسانی هستند و چگونه بر قیمت تاثیر می گذارند؟

به گفته وومینکیو (Woominkyu)، از شرکت کریپتوکوانت، این روند تاریخی باعث القاء باور احتمال شکست صعودی بیت کوین در سرمایه گذاران شده است. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده، نسبت نهنگ های این ارز در صرافی های اسپات در حال حاضر مشابه نسبت مشاهده شده در جولای 2020 پس از سقوط ناشی از کووید 19 در ماه مارس است.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

نهنگ های بیت کوین

وومینکیو خاطرنشان کرد که نهنگ ها با وجود نوسانات کوتاه مدت قیمت، به خرید بیت کوین ادامه می دهند، چون آنها انتظار افزایش قیمت این ارز را در بلندمدت دارند. 

پیش از این، کوین تلگراف گزارش داده بود که نهنگ ها در شش ماه گذشته بیش از 1.5 میلیون بیت کوین را خریداری کرده اند و به کیف پول های خود انتقال داده اند. هر کیف پول نهنگ بیش از 1000 بیت کوین (بالغ بر 68 میلیون دلار) موجودی دارد.

نهنگ های جدید 9.3 درصد از کل عرضه را دارند

طبق گفته کی یونگ جو، مدیرعامل شرکت کریپتوکوانت، موجودی کیف پول های نهنگ های جدید که زیر 155 روز کوین ها را نگهداری می کنند، نیز به اوج جدید 1.97 میلیون بیت کوین رسیده است.
بررسی عرضه ارز رمزنگاری و سه مفهوم رایج آن در بازار

کیف پول نهنگ

یکی از تفاوت های مهم بین این کیف پول های نهنگ و کیف پول های نهنگ در صرافی های اسپات این است که اینها کیف پول های غیرماینر و خودحضانتی هستند. یانگ جو در مورد کیف پول های نهنگ های جدید گفت:

موجودی بیت کوین این کیف پول ها از ابتدای سال 2024 تا به امروز 813 درصد افزایش یافته است و آنها 9.3 درصد از کل عرضه این ارز (به ارزش حدود 132 میلیارد دلار) را  نگهداری می کنند.

هولدرهای بلندمدت در حال کسب سود

اگرچه کیف پول های نهنگ ها چشم انداز صعودی را برای آینده نشان می دهند، هولدرهای بلندمدت و ماینرها ممکن است کمی مقاومت برای قیمت ایجاد کنند. IT Tech از تحلیلگران شرکت کریپتوکوانت، گفت که هولدرهای بلندمدت در حال متعادل کردن دارایی های خود یا سیو سود هستند.

هولدر بلندمدت

این تحلیلگر افزود که هولدرهای کوتاه مدت در حال تغییر استراتژی به سمت خرید و انباشت هستند، بنابراین بازار می تواند هر نوع فشار فروش را جذب کند. 

زیر نظر گرفتن هولدرهای کوتاه مدت، هولدرهای بلندمدت و ماینرها بسیار مهم است. تغییرات در استراتژی های آنها می تواند بر حرکت بعدی قیمت بیت کوین تاثیر بگذارد. بنابراین، سرمایه گذاران و معامله گران به دنبال نشانه هایی از خرید مجدد یا سیو سود هستند.

افزایش خرید نهنگ های اتریوم

براساس داده های IntoTheBlock، نهنگ هایی که بیش از 0.1 درصد از کل عرضه اتریوم را در کیف پول های خود نگهداری می کنند، در 30 روز گذشته بیش از 1.7 میلیون کوین را به موجودی خود افزوده اند.
اتریوم چیست؟ آموزش کامل اتریوم

طبق گزارش این شرکت تحلیلی، در طول این یک ماه، کیف پول های این گروه از نهنگ ها فقط 3 روز شاهد خروجی بودند. آنها در 2 روز منتهی به 16 اکتبر 175000 اتریوم را به موجودی خود افزودند.

این نشان دهنده خرید قوی در بین هولدرهای بزرگ و همچنین اعتماد آنها به آینده اتریوم است.

نهنگ اتریوم

قیمت اتریوم در زمان انتشار این مطلب در حدود سطح 2640 دلار نوسان می کرد. قیمت این ارز در 7 روز گذشته بیش از 8.5 درصد و در یک ماه گذشته بالغ بر 11 درصد افزایش یافته است.

منبع Cointelegraph dailyhodl

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.