در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

روند صعودی بازار ارز رمزنگاری با رشد بازارهای مالی سنتی

0 895

پس از چند هفته فشار فروش و سقوط قیمت بیت کوین به زیر سطح 18000 دلار،  ارزهای رمزنگاری در 18 جولای شاهد افزایش قیمت بودند و ارزش کل بازار ارز رمزنگاری به بالای یک تریلیون دلار رسید.
ارزش بازار (Market Cap) چیست و چه اهمیتی دارد؟

روز سبز در بازار ارزهای رمزنگاری تا حد زیادی به خاطر رشد بازارهای مالی سنتی بود. علی رغم برآوردهای تحلیلگران مبنی بر این که فدرال رزرو قصد دارد در 27 جولای نرخ بهره را 0.75 درصد افزایش دهد، این بازارها کمی افزایش یافتند.

در حالی که معامله گران از حرکت مثبت قیمت در 18 جولای خوشحال هستند، بسیاری از تحلیلگران هشدار می دهند که این افزایش قیمت چیزی جز یک پامپ در بازار نزولی نیست.

افزایش بیت کوین از کف 18907 دلار

داده های کوین تلگراف مارکتس پرو و تریدینگ ویو نشان می دهند که قیمت بیت کوین از کف اخیر خود در سطح 18907 دلار افزایش قابل توجهی داشته و یک بار دیگر میانگین متحرک 200 هفته ای را تست کرده است. 

بیت کوین
نمودار روزانه قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در 19 جولای تا سطح 22900 دلار افزایش یافت، اما از این سطح اصلاح شد و در زمان انتشار این مطلب در حدود سطح 21800 دلار بود. این ارز بزرگ اکنون با مقاومت بزرگی در میانگین متحرک 200 هفته ای خود روبرو شده است. این سطح مقاومت باند بالایی منطقه محدود معاملاتی است که بیت کوین از اواسط ماه ژوئن در آن گیر افتاده است.

این یک سطح مقاومت بسیار قوی در پنج هفته گذشته بوده، چون تلاش های متعدد برای شکست به بالای آن با اصلاح مواجه شده اند. باید دید که آیا بیت کوین موفق خواهد شد این سطح مقاومت را بشکند و به سمت سطح های بالاتر حرکت کند یا این که مدت طولانی تری بین 19000 تا 22000 دلار نوسان خواهد کرد.

تحلیلگر ارز رمزنگاری با نام  “Taner” در توییتی نوشت:

بیت کوین دوباره تلاش می کند تا به بالای میانگین متحرک 200 هفته ای برسد. قیمت آن در 5 هفته گذشته 3 بار از این سطح اصلاح شده است. به نظر من، اکنون زمان تصمیم گیری برای بیت کوین است. یا قیمت آن یک شکست قوی به بالای این میانگین متحرک خواهد داشت یا یک شکست سنگین به زیر آن. اتریوم به همراه بسیاری از آلت کوین ها در بازار پیشتاز هستند و افزایش قابل توجهی داشته اند، آیا بیت کوین از این روند پیروی خواهد کرد؟

افزایش قیمت اتریوم به خاطر اعلام زمان به روزرسانی Merge 

قیمت اتریوم در روزهای گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافت و از کف 1005 دلار در 13 جولای به سقف 1625 دلار در 19 جولای رسید. این بالاترین سطح قیمتی آن از 12 ژوئن تاکنون است.
اتریوم چیست؟ آموزش کامل اتریوم

قیمت اتریوم از زمان تکمیل موفقیت آمیز Merge در شبکه آزمایشی Sepolia در 6 جولای، شتاب صعودی گرفت. این ارز در 15 جولای بیشترین افزایش قیمت را داشت، چون در این تاریخ اعلام شد که این به روزرسانی در 19 سپتامبر در شبکه اصلی انجام خواهد شد.

در حالی که تاریخ 19 سپتامبر هنوز قطعی نیست، هیجان جامعه پیرامون انجام این به روزرسانی احتمالا تقاضا برای اتریوم را افزایش خواهد داد.

افزایش قیمت پالیگان (MATIC)

قیمت پالیگان پس از یک هفته از انتشار چندین اعلامیه مهم (از جمله انتخاب شدن آن توسط شرکت دیزنی برای برنامه شتاب دهنده خود در سال 2022) به طور قابل توجهی افزایش یافت. قیمت این ارز تنها در 18 جولای حدود 32.4 درصد افزایش یافت و به سطح 0.98 دلار رسید. در زمان انتشار این مطلب، قیمت آن در حدود سطح 0.90 دلار بود.

پالیگان
نمودار روزانه قیمت پالیگان
منبع Cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.