در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

سه دلیل برای ادامه روند صعودی قیمت بایننس کوین

0 1,456

قیمت بایننس کوین، ارز رمزنگاری بومی بایننس چین و صرافی بایننس، با رشد چشمگیر حجم تراکنش ها رو به افزایش است. این ارز به لحاظ ارزش بازار در حال نزدیک شدن به اتریوم است.

قیمت بایننس کوین کمتر از 600 دلار و ارزش بازار آن در حدود 88 میلیارد دلار است. ارزش بازار اتریوم به حدود 249 میلیارد دلار رسیده که 2.8 برابر بیشتر از ارزش بازار بایننس کوین است.

بایننس کوین
حجم معاملات BNB و BTC

حرکت تکنیکال بایننس کوین به قدری قوی بوده که برای مدت کوتاهی از حجم معاملات جفت بیت کوین/ تدر در بایننس پیشی گرفت. این روند اهمیت ویژه ای دارد، چون تدر بزرگ ترین ارز پایدار در این بازار جهانی است و جفت بیت کوین / تدر یکی از جفت های معاملاتی با بیشترین نقدینگی است.

علت افزایش شدید قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین به سه دلیل اساسی در حال افزایش است: افزایش محبوبیت بایننس اسمارت چین (BSC)، حرکت تکنیکال قوی، شکاف ارزش گذاری بین پروژه های BSC و اتریوم.

در هفته های اخیر، حجم تراکنش ها در بایننس اسمارت چین سه برابر حجم تراکنش ها در بلاک چین اتریوم بوده است.

طبق گزارش Coin98 (بزرگ ترین شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر در ویتنام که در حال ساخت یک اکوسیستم دیفای در آسیا است)،  استفاده از بایننس اسمارت چین در دنیا، به ویژه جنوب شرقی آسیا در حال افزایش است.

با توجه به این که قیمت بایننس کوین تا اواخر ماه مارس بسیار کمتر از قیمت اتریوم بود، این اختلاف بین آنها، احتمالا بایننس کوین را به یک تجارت جذاب تبدیل خواهد کرد.

همچنین از لحاظ ارزش، شکاف بزرگی بین اکوسیستم دیفای اتریوم و بایننس اسمارت چین وجود دارد که باعث افزایش قابل توجه حجم تقاضا برای پروژه های BSC شده است.

این عوامل باعث شدند تا قیمت بایننس کوین طی دو هفته گذشته به سرعت افزایش یابد، در حالی که قیمت اتریوم با کمی بیش از 2000 دلار، نسبتا ثابت مانده است.

ادامه روند صعودی بایننس کوین در صورت شکست صعودی در جفت بیت کوین خود

یک روزنامه نگار معروف به “وو بلاک چین” که اخبار ارز رمزنگاری در چین را پوشش می دهد، توضیح داد:

بایننس کوین در کمال تعجب از سطح 600 دلار عبور کرد، اما کارمزد تراکنش های شبکه اتریوم به پایین ترین حد در یک ماه گذشته رسید. اگرچه حجم تراکنش های بایننس کوین سه برابر اتریوم است، اما این دو رابطه رقابتی ندارند. 10 آدرس برتر بایننس کوین بیش از 88 درصد این ارز را در اختیار دارند، در حالی که این رقم برای اتریوم 20 درصد است. آینده اتریوم به راه اندازی اتریوم 2.0 و به روز رسانی  EIP-1559 بستگی دارد. اما هکرها و توقیف شدن توسط دولت تنها مواردی هستند که بایننس باید نگران آنها باشد.

معامله گران پیش بینی می کنند که در صورت شکست صعودی جفت بایننس کوین / بیت کوین،  قیمت بایننس کوین در آینده نزدیک روند صعودی چشمگیری خواهد داشت. یک معامله گر ارز رمزنگاری با نام مستعار “Kaleo” گفت:

شکست بایننس کوین به بالای این سطح در جفت بیت کوین خود می تواند منجر به حرکت انفجاری مورد نیاز برای رسیدن قیمت به سطح 1000 دلار شود.

بیت کوین
نمودار یک روزه قیمت BNB بر حسب BTC

آیا سرمایه دوباره به اتریوم برخواهد گشت؟

با این حال، کلوین کُوه (از اعضای هیئت مدیره اسپارتان گروپ، یکی از بزرگ ترین صندوق های سرمایه گذاری دیفای در آسیا) معتقد است، زمانی که ارزش پروژه های BSC نزدیک پروژه های اتریوم شود، سرمایه دوباره به اتریوم بر خواهد گشت:

BSC تابستان دیفای خود را خواهد داشت… به همین دلیل پروژه های درخشان زیادی در BSC کشف خواهند شد ($XVS و$CAKE). اگر تعجب می کنید که چرا ارزهای دیفای اتریوم کم رونق هستند، این به خاطر شکاف زیاد ارزش گذاری است که هنوز بین ارزهای BSC و معادل های اتریوم وجود دارد. تا زمانی که این شکاف بسته نشود، سرمایه به ارزهای دیفای اتریوم بر نخواهد گشت.

منبع Cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.