در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

تحلیلگر بیت کوین از رسیدن قیمت به 34500 دلار در سال 2024 خبر می دهد

0 350

بیت کوین در این هفته حرکت قیمت کمی را تجربه کرده است و طی هفت روز تنها 0.25 درصد افزایش یافته است . پس از اعلام روز چهارشنبه مبنی بر اینکه نرخ بهره فدرال در سطح فعلی خود باقی خواهد ماند، ارز دیجیتال برتر واکنش مورد انتظار را نشان داد و قیمت خود را بالای 27000 دلار نگه داشت. 

با این حال، طی دو روز گذشته، بیت کوین شاهد کاهش قیمت جزئی 2 درصدی بوده است. از آنجایی که گران‌ترین دارایی بلاک چین اکنون در حدود 26500 دلار است، کاپیتان فایبیک، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، روند صعودی برای آینده پیش‌بینی کرده است که ممکن است BTC سال 2023 را با سودهای چشمگیر به پایان برساند. 

تحلیلگر می گوید بیت کوین به زودی 30 درصد سود دارد

روز شنبه، کاپیتان فایبیک در X (توئیتر سابق) با استفاده از داده های تریدینگ ویو برای 65000 دنبال کننده خود پیش بینی قیمت بیت کوین را به اشتراک گذاشت. ، این تحلیلگر اظهار داشت که بیت کوین در حال حاضر در حال تجربه یکپارچگی در یک گوه نزولی است که تا مارس 2023 کشیده شده است.

این دارایی نیز احتمالاً در تمام ماه اکتبر در این وضعیت باقی می ماند و به 23000 دلار می رسد. با آزمایش این سطح قیمت، فایبیک پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین می‌تواند یک شکست قیمت را تجربه کند و یک روند صعودی قوی را آغاز کند

یک الگوی گوه در حال سقوط به طور کلی به عنوان یک سیگنال صعودی تفسیر می شود. معمولاً نشان می دهد که یک روند نزولی در حال از دست دادن شتاب است و ممکن است به زودی تغییر قیمت رخ دهد.

اگر این الگو در بازار فعلی بیت کوین صادق باشد، کاپیتان فایبیک پیش بینی می کند که بیت کوین می تواند در ماه نوامبر شروع به افزایش کند و در ژانویه 2024 به قیمت 34500 دلار برسد. چنین افزایش قیمتی نشان دهنده افزایش 30 درصدی قیمت فعلی بیت کوین خواهد بود. 

طبق معمول، هیچ تضمینی برای این پیش‌بینی وجود ندارد، زیرا بازار ارزهای دیجیتال تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. به سرمایه گذاران توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات شخصی مناسب را انجام دهند

اگر این الگو در بازار فعلی بیت کوین صادق باشد، کاپیتان فایبیک پیش بینی می کند که بیت کوین می تواند در ماه نوامبر شروع به افزایش کند و در ژانویه 2024 به قیمت 34500 دلار برسد. چنین افزایش قیمتی نشان دهنده افزایش 30 درصدی قیمت فعلی بیت کوین خواهد بود. 

در اخبار دیگر، غیرنهنگ‌های بیت‌کوین، که عموماً به‌عنوان آدرس‌هایی که کمتر از 100 بیت کوین دارند تعریف می‌شوند، کل دارایی‌های خود را در بازار بیت‌کوین افزایش داده‌اند

این آدرس‌های کیف پول 2.4 درصد از عرضه بیت‌کوین را از اکتبر 2022 به دست آورده‌اند و اکنون ارزش بی‌سابقه‌ای معادل 41.1 درصد از عرضه موجود بیت‌کوین را به خود اختصاص داده‌اند. 

بیت کوین غیرنهنگها به سطوح جدیدی از عرضه بازار رسیده

در اخبار دیگر، غیرنهنگ‌های بیت‌کوین، که عموماً به‌عنوان آدرس‌هایی که کمتر از 100 بیت کوین دارند تعریف می‌شوند، کل دارایی‌های خود را در بازار بیت‌کوین افزایش داده‌اند. 

از سوی دیگر، نهنگ‌های BTC که به عنوان آدرس‌هایی با 100تا 100هزار بیت‌کوین تعریف می‌شوند، از اوایل ژوئن 0.9 درصد از بیت‌کوین را تخلیه کرده‌اند و اکنون 55.5 درصد از عرضه موجود بیت‌کوین را تشکیل می‌دهند که پایین‌ترین سطح تسلط آنها بر بازار از ماه می است. 

BTC trading at $26,569 on the hourly chart | Source: BTCUSDT chart on Tradingview.com

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 0.07 درصد کاهش در روز گذشته، حدود 26574 دلار معامله می شود. حجم معاملات روزانه این توکن نیز 29.95 درصد کاهش یافته و 9.17 میلیارد دلار ارزش دارد. بیت کوین با ارزش بازار 517.19 میلیارد دلار جایگاه خود را به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال در بازار حفظ کرده است.

منبع www.newsbtc.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.