در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

چه زمانی بیت کوین به 100هزار دلار می رسد؟

0 309

با وجود روند کند فعلی بیت کوین، پیش بینی های کلان برای آن همچنان صعودی است. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این دارایی از 69000 دلار فراتر خواهد رفت و در دوره صعودی بعدی رکورد جدیدی را ثبت خواهد کرد.

در واقع، تعدادی نیز هدف شش رقمی برای این دارایی را پیش بینی کرده اند. بنابراین، در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که این پیش بینی ها تا چه حد درست هستند.

منبع: Bitcoin.com News

آیا 100 هزار دلار هدف واقعی برای بیت کوین است؟

در نمودار چند باندی مایر، بیت کوین پیشرفت مداومی داشته است. در نیمه دوم سال 2022 در منطقه اشباع فروش بود و توانست در سه ماهه اول تا نیمه دوم سال 2023 وارد منطقه صعودی شود.

با این حال، کمبود نقدینگی مسیر دارایی را مسدود کرد. در زمان انتشار، در منطقه نزولی معلق بود. چنین رفت و آمدهایی در گذشته رایج بوده است، و در هر موقعیتی، بیت کوین در نهایت به بازگشت مجدد و گسترش بیش از حد خرید و صعود رسیده است.

تا آنجا که به اهداف مربوط می شود، بیت کوین به محض عبور از 30370 دلار از منطقه نزولی خارج می شود.

دامنه صعودی از آن سطح تا 46936 دلار ادامه دارد. به همین ترتیب، منطقه گسترش صعودی در حدود قیمت بالای تاریخ فعلی دارایی، یعنی 69000 پایان می یابد.

هدف خرید بیت کوین در حال حاضر حدود 124243 دلار است که یک عدد شش رقمی است.

رسیدن به بالاترین قیمت پس از هاوینگ

بانک استاندارد چارترد اخیراً پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال 2024 پتانسیل فراتر رفتن از 120000 دلار را دارد. فاکتور نصف شدن آینده و سودآوری ماینر نقش کلیدی در کمک به دارایی در عبور از موج صعودی خواهد داشت.

در حال حاضر، تنها حدود 230 روز تا رویداد بعدی هاوینگ باقی مانده است. قیمت بیت کوین به یک روند چرخه ای 4 ساله پایبند بوده است. بازارهای قبل از نصف شدن بیتکوین با روند نزولی مشخص می شوند در حالی که بازارهای پس از نصف شدن، شاهد افزایش قابل توجهی بوده که توسط BTC آغاز شده است. درست پس از نصف شدن در سال‌های 2016 و 2020، قیمت دارایی به بالاترین حد خود رسید. اما یک شبه اتفاق نیفتاد. ماه ها طول کشید تا بیت کوین این قیمت را به دست آورد.

ارزش گذاری 6 رقمی ممکن است در حال حاضر بسیار دور از ذهن به نظر برسد. با این حال، دستیابی به چنین هدفی غیرممکن نیست. در واقع، رسیدن به 100 هزار دلار مسئله «چه زمانی» است و نه «اگر». بنابراین، سرمایه‌گذاران باید صبور باشند و منتظر بمانند تا روند صعودی 2024-2025 آشکار شود.

منبع watcher.guru

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.