در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

جنگ اقتصادی آمریکا و چین محرک افزایش قیمت بیت کوین تا 25 هزار دلار

0 1,287

یک تحلیلگر معروف و سرمایه گذار بلاک چین، علیرغم کاهش اخیر قیمت بیت کوین معتقد است که تا پایان سال 2019 قیمت تا 25000 دلار افزایش می یابد. کاتالیست اصلی این افزایش جنگ اقتصادی بین آمریکا و چین است.

بیت کوین تا پایان سال به قیمت 25 هزار دلار می رسد

تاکنون سال جاری برای بیت کوین درخشان بوده است. علیرغم افت اخیر که قیمت را به زیر 8000 دلار کشاند، این ارز از یک ژانویه تاکنون 112 درصد افزایش داشته است.

طبق گفته اولیور ایساکس، تحلیلگر معروف بیت کوین و سرمایه گذار بلاک چین، بیت کوین این پتانسیل را دارد که تا پایان سال به قیمت 25000 دلار افزایش یابد.

او چند محرک را سبب افزایش قیمت قابل توجه بیت کوین می داند. این محرک ها شامل عوامل جغرافیایی-سیاسی، تکنولوژیکی و تنظیم مقررات هستند. ایساکس می گوید:

چند محرک در پشت سر افزایش های اخیر وجود دارد. آنها محرک های جغرافیایی-سیاسی، تکنولوژیکی، تنظیم مقررات هستند. جنگ اقتصادی بین آمریکا و چین منجر به بروز علاقه ناگهانی به بیت کوین به عنوان یک محافظ سرمایه می شود.

بنا به گفته او شمار زیادی از سرمایه گذاران، بیت کوین را به عنوان یک پناهگاه امن می دانند. او علاوه بر این اشاره کرد که علائم افزایش پذیرش عمومی بیت کوین آشکار هستند.

در واقع در طول چند ماه گذشته شاهد هجوم خرده فروشانی از قبیل هول فوود، بارنز اند نوبل، گِیم استاپ، بِد بَث، بیاند و بسیاری دیگر بودیم که می گویند قصد پذیرش بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری را دارند.

مکانی امن در بحبوحه سقوط بازارهای سنتی سهام

ایساکس اولین کسی نیست که بیت کوین را به عنوان یک محافظ در برابر نوسانات بازار سهام مطرح کرد.

پیتر بووکوار، سرمایه گذار ارشد گروه بلیکلی ادوایزری در گفتگو با خبرگزاری CNBC گفت، افزایش قیمت بیت کوین در سال جاری با سقوط بزرگ بازارهای سنتی همراه بود. این سقوط ناشی از ترس ها و فشارهای رو به رشد جنگ اقتصادی بین آمریکا و چین بود.

طبق عقیده وی، این وضعیت باعث شده سرمایه گذاران، بیت کوین را به عنوان یک پناهگاه امن در یک بازار آشفته مورد بررسی قرار دهند.

بیت کوین در حال حاضر برنده جنگ اقتصادی میان آمریکا و چین است.

شاید یک نشانه قطعی این واقعیت باشد که یک سرمایه گذاری ساده شامل 5 درصد بیت کوین و 95 درصد پول نقد، از شاخص برجسته S&P 500 در طول 9 سال گذشته اساسا عملکرد بهتری دارد. در این وضعیت نه تنها سود بیشتری بلکه ریسک کمتری نیز داشته است.

لیله پرات در توییتر نوشت:

یکی از نمودارهایی که ارائه کردم علاقه ویژه ای را به ارمغان آورد.  آن نشان می دهد که چگونه بیت کوین می تواند به عنوان یک سرمایه الحاقی عالی برای یک موجودی سهام متنوع در نظر گرفته شود.

دوره سرمایه گذاری 4 ساله

سایر پیش بینی های قیمت سال 2019

ایساکس تنها شخصی نیست که فکر می کند ارزش قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی در سال 2019 افزایش پیدا خواهد کرد. موسسه ویس ریتینگز اخیرا دیدگاه خود را در مورد بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری در سال 2019 منتشر ساخت. این منبع بیان کرد بیت کوین از بالاترین قیمت قبلی خود عبور خواهد کرد.

تام لی، تحلیلگر ارشد فاندسترات گلوبال ادوایزر همچنین بیان کرد که بیت کوین در سال 2019 تا  قیمت 10000 دلار افزایش خواهد یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.