در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

انتقال 8 میلیون دلار از بیت کوین های هک شده در صرافی بایننس

0 1,555

گروهی که 7000 بیت کوین را طی هک صرافی بزرگ بایننس در ماه مه از این صرافی سرقت کرده بودند، به نظر می رسد با افزایش قیمت بیت کوین به بالاتر از 12000 دلار، مقداری از آن را جابجا کرده اند.

انتقال 8 میلیون دلار از بیت کوین های سرقت شده از صرافی بایننس

طبق اعلام ربات وال آلرت در روز گذشته، بیش از 8 میلیون دلار از بیت کوین هایی که از صرافی بایننس سرقت شده بود، انتقال داده شده است. بر اساس اعلام این ربات فعال در توییتر، مجموعا 707.1 بیت کوین طی تراکنش هایی از این آدرس منتقل شد.

این مقدار از یک کیف پول هکر به دو آدرس به صورت جداگانه منتقل شده است. جالب است که این انتقال به دنبال عرضه جدید توکن تدر و افزایش قیمت بیت کوین به بالاتر از 12700 دلار انجام شده است.

در ابتدا و زمانی که حمله به صرافی بایننس در ماه مه اتفاق افتاد، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، خیلی واضح از امکان بازگشت بلاک مربوط به این حمله در بلاک چین صحبت کرد. اما پس از این که جامعه رمزنگاری با ایده حمله 51 درصدی به شبکه مخالفت کرد، وی سریعا حرف خود را پس گرفت.

بر اساس تحقیقات شرکت تحلیلی لندنی Coinfirm، هکرها طی ماه ژوئن 7079 بیت کوین را به هفت کیف پول منتقل کردند. در همان زمان پاول الکساندر، رئیس اطلاعات کانفرم به خبرگزاری رویترز گفت:

صرافی ها موظف هستند فرایند شناسایی و تایید هویت مشتری(KYC) را در پلتفرم خود قرار دهند. در عمل بسیاری از آنها این کار را درست انجام نمی دهند. افراد می توانند حساب های جعلی ایجاد کرده و دارایی خود را به این حساب ها انتقال دهند.

تا به امروز حدود 10 درصد از پول های سرقت شده از صرافی، انتقال داده شده است. تحلیل گران و طرفداران ارزهای رمزنگاری نگاه های خود را به آدرس های انتقال دوخته اند تا ببینند این ارزها به کدام صرافی منتقل می شود. زیرا هکرها احتمالا به دنبال جایی برای انتقال ارزها و نقد کردن آنها هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.