در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

ارزهای برنده و بازنده ماه مه

0 1,280

ممکن است بتوان ماه مه را ماهی فوق العاده سودآور برای مبادلات بخش اعظم ارزهای رمزنگاری در نظر گرفت، زیرا بخش بزرگی از بازار به رنگ سبز بود و هشت ارز در بین 10 ارز برتر از نظر ارزش بازار، افزایشی بیش از 40 درصد را تجربه کردند. ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری بیش از 100 میلیارد دلار افزایش یافت و به این ترتیب ماه مه سودآورترین ماه سال 2019 تا کنون بوده است.

برنده بی چون و چرای ماه مه، بیت کوین اس وی است که بیش از 240 درصد افزایش داشته است. در اثر این افزایش قیمت بیت کوین اس وی توانست پس از چند ماه درگیر بودن با حوادثی ناگوار دوباره در بین 10 ارز برتر قرار گیرد. در بین 10 ارز برتر، پس از بیت کوین اس وی، اییاس، بیت کوین کش و اتریوم در رتبه های بعدی قرار دارند. حتی ارز پایدار تدر نیز یک افزایش نامحسوسی را تجربه کرده است. پایین ترین عملکرد در ماه مه و در بین 10 ارز برتر متعلق به استلار بود که افزایشی 33 درصدی داشت.

10 ارز برنده

در بین 50 ارز برتر، بیت کوین اس وی بالاترین سود را داشته است. جهش افزایشی قیمت این ارز احتمالا به دلیل کپی رایت وایت پیپر بیت کوین و اخبار جعلی منتشر شده در مورد کریگ رایت بوده است. ارزهای برنده بعد از بیت کوین اس وی، به ترتیب بیت تورنت و چین لینک بودند که هر دو بیش از 100 درصد افزایش داشتند. حتی آیوتا که در رتبه آخر در بین 10 ارز برنده قرار گرفته است، یک رشد 64 درصدی را تجربه کرد. این مقدار افزایش حتی بیشتر از برنده ماه گذشته یعنی بیت کوین کش است(59 درصد افزایش).

10 ارز بازنده

در حالی که به طور کلی بازار افزایشی بود، چندین ارز هستند که افت قیمت را تجربه کرده اند. این ارزها شامل آگور، بیسیک اتنشن توکن، اکی بی و کریپتو دات کام بودند. سایر بازندگان ماه مه بیش از 10 درصد سود داشتند. نانو که در ماه آوریل در بین برندگان قرار داشت، در ماه مه با بیش از 12 درصد افزایش در بین بازندگان قرار گرفت. دکرد با بیش از 20 درصد افزایش در پایین ترین رتبه بازندگان ماه مه قرار دارد.

برندگان و بازندگان در بین 100 و 200 ارز برتر

در بین 100 ارز برتر، به دنبال بیت کوین اس وی، بیت تورنت و چین لینک ارزهای سالو(177 درصد افزایش)، متاورز ای تی پی(145 درصد افزایش)، دنت(140 درصد افزایش) و موناکوین(137 درصد افزایش) قرار دارند. با این حال در بین 200 ارز برتر، برندگانی با سودهای بیشتر وجود داشت. دپزتوکن(469 درصد افزایش)، آی پی چین(441 درصد افزایش)، اگرتیا(400 درصد افزایش) و ماتیک نتورک(375 درصد افزایش) در رتبه های بالاتر قرار داشتند.

اما در بین بازندگان 100 ارز برتر، فکتوم با نزدیک 10 درصد کاهش، به سایر بازندگان اضافه شده است. در بین 200 ارز بالای جدول بازندگان جدیدی مثل کلمز، داوینچی کوین، لیبرا کردیت و کین قرار دارند که بیش از 25 درصد کاهش قیمت داشته اند.

منبع cryptonews

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.