در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

هش شبکه بیت کوین در بالاترین میزان خود طی 6 ماه گذشته قرار گرفت

0 1,383


با توجه به افزایش قیمت تا سطح 5800 دلار، میزان هش شبکه بیت کوین نسبت به اواخر اکتبر 2018 به بالاترین سطح خود رسید.

هش بیت کوین برای چهارمین بار رکورددار شد

دادهای وب سایت بلاک چین نشان می دهد میزان هش بیت کوین که همان قدرت محاسباتی جهت تامین امنیت شبکه است، به بیش از 58 کوینتیلیون در ثانیه رسیده است (58 میلیون ترا هش در هر ثانیه).

این میزان، بیشترین مقدار هش را از اواخر اکتبر 2018 نشان می دهد و آن چهارمین هش بزرگی است که در شبکه بیت کوین ثبت شده است.

افزایش میزان هش به نودهای بیشتری که در شبکه فعال شده اند اشاره دارد. با وجود نودهای استخراج بیشتر، امنیت بیشتری برای شبکه بیت کوین فراهم می شود و موفقیت بردارهای حمله در شکست بلاک چین دشوارتر می شود.

از شروع امسال، میزان هش شبکه بیت کوین به طور پیوسته افزایش داشته است. در دسامبر 2018، میزان هش به دنبال خاموش شدن انبوه نودهای استخراج 45 درصد افت کرد. آن هنگامی بود که قیمت در اواسط نوامبر 50 درصد کاهش یافت.

افزایش سختی باعث سرخوردگی علاقه به استخراج می شود

با افزایش میزان هش، سختی شبکه افزایش می یابد. قدرت هش مستلزم کشف یک بلاک جدید است. سختی مانند یک پارامتر تعادل در شبکه عمل می کند و یک لایه امنیتی دیگر به آن می افزاید.

از ابتدای سال 2019 تاکنون روند پیشرفت سختی شبکه به صورت یک مجموعه ای از ادوار صعود و صاف تکراری بوده است زیرا بعد از افزایش اندک قیمت در اواخر سال 2018، استخراج کنندگان بیشتری آنلاین می شوند.

سختی شبکه بیت کوین در حال حاضر در مقدار برابری با اواخر آگوست 2018 قرار دارد، هنگامی که بیت کوین در قیمت 7000 دلار مورد معامله قرار می گرفت.

در همین حال برترین ارز رمزنگاری بازار، از ابتدای سال 2019 به روند رشد قیمتی خود ادامه می دهد و یک رشد قابل توجه را در طول روز گذشته ثبت کرده است. قیمت بیت کوین حتی به بیش از 5800 دلار رسید.

افزایش قیمت بیت کوین در ماه مه باعث شد تا ارزش بازار بیت کوین به بیش از 100 میلیارد دلار برسد. آخرین باری که ارزش کل بازار بیت کوین به حدود 100 میلیارد دلار رسید در اواسط نوامبر 2018 بود.

قیمت بیت کوین تا پایان ماه آوریل در حدود 30 درصد افزایش داشت. در واقع بیت کوین 400 دلار افزایش را به دنبال بمب خبری 850 میلیون دلاری مربوط به بیت فینکس و تدر، تجربه کرد.

با توجه به تجزیه و تحلیل های متعدد، هزینه استخراج بیت کوین بین 3000 تا 4000 دلار است، که روند افزایش قیمت به معنی افزایش سود برای استخراج کنندگان است. بنابراین، به این ترتیب نودها یا استخراج کنندگان بیشتری وارد خواهند شد و بیت کوین شاهد یک رشد پارابولیکی دیگر برای نرخ هش خواهد بود.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.