در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

صرافی غیرمتمرکز بایننس زودتر از موعد راه اندازی خواهد شد

0 1,172

بایننس اعلام کرد که صرافی غیر متمرکز خود را بسیار زودتر از موعد پیش بینی شده راه اندازی می کند. برترین صرافی رمزنگاری جهان از نظر حجم مبادلات امروز اعلام کرد که کاربران از حالا می توانند در صرافی غیرمتمرکز بایننس حساب کاربری ایجاد کنند. اما مبادلات بعدا آغاز خواهد شد.

یکی از مسئولان بایننس گفت:

صرافی رمزنگاری غیر متمرکز بایننس به زودی توکن ها را لیست کرده و جفت‌های مبادلاتی را ایجاد خواهد کرد ما انتظار داریم این اتفاق به زودی و در چند روز آینده رخ دهد.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل شرکت بایننس گفت:

ما معتقدیم که صرافی های غیرمتمرکز امید و امکانات جدیدی را ارائه می دهند. آنها سیستم مالی مطمئن و شفافی دارند. بدون کنترل یک قدرت مرکزی، در صرافی غیرمتمرکز بایننس کنترل بیشتری را بر دارایی های خود دارید.

این خبر تنها یک هفته پس از انتشار خبر مربوط به راه اندازی بلاک چین اصلی شرکت، یعنی بایننس چین، منتشر شد. ارز مربوط به این صرافی، بایننس کوین، نیز از روی شبکه اتریوم به روی بایننس چین منتقل می شود. دارندگان توکن های ERC20 بایننس کوین حالا می توانند مبادلات خود را بر روی بایننس چین انجام دهند. بایننس چین در زمان راه اندازی از کیف پول های مختلف پشتیبانی می کند. از جمله کیف پول رسمی بایننس یعنی تراست ولت و همچنین کیف پول های کوینومی، لجر، انجین، اکسدوس و غیره. این صرافی همچنین از پروژه های رمزنگاری دیگر برای ایجاد توکن خود بر روی بایننس چین دعوت به همکاری کرده است.

صرافی غیر متمرکز بایننس به طور آزمایشی 2 ماه است که راه اندازی شده و طی آن بایننس اعلام کرد که تقریبا 8.5 میلیون تراکنش طی مسابقات و برنامه های مختلف انجام شده است.

پلتفرم صرافی غیرمتمرکز بایننس دارای یک رابط کاربری مشابه با صرافی متمرکز آن است که دارای برخی ویژگی های اضافی مانند گزینه ای برای ایجاد یک عبارت 24 کلمه ای جهت محافظت از کلید خصوصی کاربران است.

در ماه مارس صرافی مالتایی اُکی اکس اعلام کرد که طرحی برای راه اندازی صرافی غیرمتمرکز خود به نام “OKDEx” بر روی بلاک چین خود به نام اُکی چین دارد. این صرافی اعلام کرد که توسعه اُکی چین در مراحل نهایی خود قرار دارد و انتظار می رود در ماه ژوئن شبکه آزمایشی آن راه اندازی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.