در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

سرمایه گذاران در حال اندوختن بیت کوین و اتریوم در بازار نزولی

0 1,574

به گزارش شرکت سلسیوس نتورک، کاربران آن 630 میلیون دلار وام ارز دیجیتال را تنها در 6 ماه اول شروع به کار آن خریداری کردند. این نشان می دهد خرید وام ارزهای دیجیتال در طولانی ترین بازار نزولی بیت کوین همچنان ادامه دارد.

توضیح وام ارز دیجیتال: وام بیت کوین یک جایگزین عالی برای وام سنتی است که از موسسات قرض دهنده دریافت می شود. شما می توانید یک وام کم بهره بیت کوین را حتی بدون اعتبار خوب، دریافت کنید.

نتورک سلسیوس در قالب یک اپلیکیشن موبایل در تاریخ جولای 2018 راه اندازی شد. این شرکت آمار و ارقام خود را در چهارم فوریه گزارش داد.

الکس مشینسکای، مدیرعامل شرکت اعلام کرد، این اپلیکیشن 40000 دانلود، 50 میلیون دلار سپرده گذاری و 7.1 درصد محبوبیت مردم را به خود اختصاص داده است.

وی نوشت:

یکی از شگفت انگیزترین گرایش هایی که در طول سال 2018 شاهد آن بودیم انعطاف پذیری جامعه سرمایه گذاران بود؛ با اینکه بیت کوین و اتریوم نصف ارزش خود را در نیمه  دوم سال 2018 از دست دادند، از 191 روز در 184 روز آن مبلغ سپرده گذاری ها بیشتر از مبلغ برداشت ها بود.

رفتار مشتریان و عملکرد سلسیوس بیانگر این است که گرایش مردم به اندوختن ارز دیجیتال از سال گذشته ادامه دارد.

این رفتار برای برخی از اعضای بازار مانند استخراج کنندگان منجر به نگرانی شده است. بخش وام ارز دیجیتال شاهد رونق شگفت انگیزی بوده است.

مشینسکای افزود:

ما حتی یک وام را (به مردم) نقد نکرده ایم و ما کوچکترین کوتاهی را از قرض کنندگان ندیده ایم. ما حتی یک دارایی دیجیتال یا دلار را در میان فعالیت های قرض دهی خود در سال 2018 از دست نداده ایم.

برانگیختن وام ها با ارزهای دیجیتال به عنوان وثیقه، برای سرمایه گذارانی که دارایی های دیجیتال آنها در حالت سکون قرار دارد یا بتدریج در حال از دست دادن ارزش خود در بازار نزولی هستند، یک پاداش بالقوه را فراهم می سازد.

برای عنوان مثال تنها با تعدادی از برند های مشهور مانند بیت بوند شروع می کنیم. بازار بیت بوند (Bitbond) به سرعت با ظهور پروژه های (ارزهای) متفاوت، سرمایه گذاران مشتاق را  تغذیه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.