در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

ورورد سرمایه گذاران به صندوق های سرمایه گذاری با کاهش قیمت بیت کوین

0 185

سرمایه گذاران در صندوق IBIT شرکت بلک‌راک در کاهش به سطوح پایین وارد موقعیت خرید شدند و در 21 اکتبر پس از کاهش 3 درصدی قیمت بیت کوین، 329 میلیون دلار سرمایه را وارد این صندوق ETF کردند.
صندوق قابل معامله در بورس یا ETF چیست و چگونه کار می کند

صندوق FBTC شرکت فیدلیتی تنها صندوق ETF دیگری بود که در این روز شاهد ورود سرمایه 5.9 میلیون دلاری بود. سایر صندوق های ETF ورودی صفر یا منفی را ثبت کردند.

صندوق IBIT

براساس داده های فارساید اینوسترز، این سومین بار در چهار روز معاملاتی بود که صندوق IBIT شرکت بلک‌راک بیش از 300 میلیون دلار ورود سرمایه داشت.

صندوق IBIT شرکت بلک‌راک رتبه اول خود در بین صندوق های ETF بیت کوین را همچنان حفظ کرده است. مجموع ورودی خالص این صندوق در 21 اکتبر از سطح 23 میلیارد دلار عبور کرد.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

اریک بالچوناس، تحلیل‌گر ETF بلومبرگ، خاطرنشان کرد که صندوق IBIT از لحاظ ورودی سرمایه از ابتدای سال 2024 تاکنون، در بین تمام صندوق های ETF در جایگاه سوم قرار دارد. صندوق های شاخص S&P 500 شرکت ونگارد (VOO) و بلک‌راک (IVV) به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرار دارند.

IBIT

کاهش قیمت بیت کوین

بیت کوین پس از ناکامی در شکست به بالای سطح مقاومت 70000 دلار، 3.25 درصد کاهش یافت و در 21 اکتبر به پایین ترین سطح روزانه در 66975 دلار رسید. براساس داده های وب سایت کوین‌گکو، این اصلاح، روند صعودی 10 روزه بیت کوین را که باعث افزایش قیمت آن از حدود سطح 59000 دلار به بالای سطح 69000 دلار شد، متوقف کرد.
اصلاح قیمت چیست و چه تفاوت هایی با بازار نزولی دارد

همچنین، قیمت بیت کوین از زمان کاهش به زیر سطح 60000 دلار در یازده روز پیش، تقریبا به طور پیوسته در حال افزایش بوده و انتظار می رفت که هر لحظه با اصلاح مواجه شود. معامله گر ارز رمزنگاری به نام “Jelle” گفت:

طبق انتظار بازار با اندکی فشار فروش مواجه شد و این منطقی بود.

سایر معامله گران ارز رمزنگاری مانند “Emperor” معتقدند که بیت کوین پس از بستن شمع هفته منتهی به 20 اکتبر در بالاترین سطح پنج ماه اخیر، ممکن است در هفته جاری تا منطقه 62000 دلار کاهش پیدا کند.

افزایش قیمت بیت کوین بین 11 تا 21 اکتبر تا حد زیادی به دلیل گمانه زنی های معامله گران درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر و افزایش احتمال برنده شدن دونالد ترامپ بوده است.

شرکت ارز رمزنگاری وینسنت خاطرنشان کرد که انتشار گزارش درآمد فصلی شرکت های دولتی آمریکا در این هفته می تواند موجب ریسک گریزی سرمایه گذاران در بازار سهام شود. این می تواند بر بازار ارز رمزنگاری نیز تاثیر بگذارد، چون این بازار همبستگی قوی با بازار سهام دارد. این شرکت انتظار دارد که قیمت بیت کوین در هفته جاری کاهش یابد و سپس حرکت صعودی خود به سمت اوج جدید را از سر بگیرد.

بیت کوین باید 69000 دلار را به حمایت تبدیل کند

جدیدترین داده های شرکت کوین‌گلس افزایش سفارش های خرید را در حدود سطح 66000 دلار نشان می دهد.

IBIT بلک‌راک

کیت آلن در پستی در پلتفرم ایکس بر ضرورت بسته شدن شمع های کامل در بالای سطح 69000 دلار برای خریداران تاکید کرد تا شانس تست اوج ماه مارس را داشته باشند.

آلن گفت که سفارشات فروش بسیار زیادی در بالای سطح 70000 دلار وجود دارد، اما معامله گران نباید اهمیت مقاومت تاریخی و تکنیکال اوج سال 2021 (یعنی 69000 دلار) را نادیده بگیرند.

ممکن است شاهد فیتیله های بلند باشیم، اما تا زمانی که شمع ها به طور کامل در بالای سطح 69000 دلار بسته نشوند، نباید انتظار حرکت صعودی به سمت اوج جدید را داشت.

صندوق بلک‌راک
منبع Cointelegraph cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.