در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

افزایش فعالیت در سان‌پامپ؛ سود چشمگیر یک معامله گر از میم کوین SUNWUKONG

0 489

یک معامله گر ناشناس با خرید یک میم کوین جدید در شبکه ترون به نام “SunWukong”، سرمایه اولیه 1000 دلاری خود را به بیش از 750000 دلار تبدیل کرد.
ترون چیست و چگونه کار می کند؟ راهنمای مبتدیان

پلتفرم آرکهام اینتلیجنس در 21 آگوست در پستی در پلتفرم ایکس نوشت که معامله گری 43.8 میلیون توکن SUNWUKONG را به قیمت 997 دلار خریداری کرده است. 

قیمت میم کوین SUNWUKONG  پس از اقدام جاستین سان برای تغییر تصویر پروفایل خود در پلتفرم ایکس به تصویر Sun Wukong (شخصیتی از بازی ویدیویی Black Myth: Wukong) افزایش چشمگیری داشت.

این بازی که در 20 آگوست منتشر شد، رکوردهای جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در 24 ساعت اول تعداد کاربران آن در پلتفرم بازی Steam به بیش از 2.2 میلیون نفر رسید و به یکی از محبوب ترین بازی های تک نفره در تاریخ این پلتفرم تبدیل شد.

براساس داده های DexScreener، ارزش بازار توکن SUNWUKONG در کمتر از 12 ساعت بیش از 566500 درصد افزایش یافت و از حدود 3000 دلار به 17 میلیون دلار رسید.
ارزش بازار (Market Cap) چیست و چه اهمیتی دارد؟

شبکه ترون

 در نتیجه این افزایش، سرمایه گذاری 1000 دلاری معامله گر مذکور در طول این افزایش به 750000 دلار رسید.

قیمت میم کوین SUNWUKONG کاهش یافته و در زمان انتشار این مطلب بالای 0.01 دلار بود. داده های جستجوگر ترون اسکن (tronscan.org) نشان می دهند که این معامله گر هنوز توکن های خود را نفروخته و با وجود کاهش قیمت SUNWUKONG ، ارزش دارایی هایش بیش از 400 هزار دلار است.

ترون

افزایش فعالیت در پلتفرم سان‌پامپ

این افزایش در حالی رخ داد که پلتفرم ایجاد میم کوین شبکه ترون به نام سان‌پامپ (SunPump) از لحاظ فعالیت و درآمد روزانه از رقیب خود، یعنی پامپ فان ((Pump.fun)پلتفرم ایجاد میم کوین در شبکه سولانا) پیشی گرفته است.
سولانا چیست؟ آنچه باید درباره این شبکه و توکن SOL بدانید

با توجه به داده های  Dune Analytics، در 24 ساعت گذشته تعداد 7351 میم کوین در پلتفرم سان پامپ ایجاد شده و این پلتفرم 585000 دلار درآمد داشته است.

علاوه بر این، پلتفرم پامپ‌فان در همین بازه زمانی 366000 دلار درآمد داشته و تعداد میم کوین های ایجاد شده در آن 6701 عدد بوده است.

پلتفرم سان‌پامپ در 9 آگوست راه اندازی شده و از آن زمان تاکنون بیش از 1.5 میلیون دلار درآمد کسب کرده و بالغ بر 25000 میم کوین جدید ایجاد کرده است.

پامپ‌فان در ژانویه 2024 راه اندازی شده و از آن زمان تاکنون 95 میلیون دلار درآمد داشته است. درآمد شبکه ترون نیز به لطف پلتفرم سان‌پامپ افزایش قابل توجهی داشته و در 24 ساعت گذشته رکورد 3.48 میلیون دلار را ثبت کرد.

منبع Cointelegraph cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.