در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

میم کوین هایی که در صورت تایید ETFهای سولانا می توانند رشد قابل توجهی داشته باشند

0 555

میم کوین های شبکه سولانا در حال حاضر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و برخی از آنها در ماه های اخیر عملکرد بهتری نسبت به ارزهای بزرگ بازار مانند بیت کوین و اتریوم داشته اند. برای مثال، توکن BONK از ابتدای سال 2024 تاکنون نزدیک به 7000 درصد افزایش یافته است.
سولانا چیست؟ آنچه باید درباره این شبکه و توکن SOL بدانید

به گفته لشکا (Leshka)، از تحلیل‌گران بازار، تایید احتمالی ETFهای سولانا می تواند کاتالیزوری برای جهش قیمت میم کوین های این شبکه باشد. شرکت های مدیریت سرمایه ون‌اِک و 21Shares درخواست های خود را برای راه اندازی ETF سولانا در آمریکا ثبت کرده اند.

لشکا در تحلیل اخیر خود توضیح داد که میم کوین های سولانا در این چرخه، عملکرد بسیار خوبی داشته اند و به پدیده غالب تبدیل شده اند. همین انتظارات را برای رشد آنها پس از تایید احتمالی ETFهای سولانا توسط SEC بالا برده است.

میم کوین هایی که باید زیر نظر گرفت

لشکا لیست خود را با میم کوین گربه محور POPCAT شروع کرد که در هفته های اخیر 55 درصد افزایش قیمت داشته است.

POPCAT که اکنون با قیمت 0.48 دلار معامله می شود، با ارزش بازار حدود 475 میلیون دلاری چهارمین میم کوین بزرگ در شبکه سولانا است. لشکا POPCAT را یکی از مهم ترین میم کوین ها درشبکه سولانا می داند که با وجود نداشتن ارزش ذاتی، یک “جامعه قوی” دارد.
ارزش بازار (Market Cap) چیست و چه اهمیتی دارد؟

توکن MICHI یکی دیگر از میم کوین های گربه محور در شبکه سولانا است که لشکا از آن نام برده است. به گفته این تحلیلگر، راه اندازی میچی‌سواپ (MichiSwap)، توکن های NFT میچی و پلتفرم معاملاتی Michi NFT در آینده نزدیک می توانند باعث افزایش بیشتر قیمت توکن MICHI شوند.

توکن BONK که در ماه های اخیر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده، نیز در فهرست میم کوین های معرفی شده توسط لشکا قرار دارد. این توکن در چهارده روز گذشته بیش از 20 درصد افزایش داشته و در حال حاضر در حدود سطح 0.00026 دلار نوسان می کند.

لشکا اشاره کرد که چگونه بُنک اینو پایگاه کاربر خود را افزایش داده و در بخش امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، پروتکل های پیام رسانی بین شبکه ای و پلتفرم های NFT گنجانده شده است. همین پیشرفت ها می توانند قیمت توکن BONK را بیشتر افزایش دهند.

در ادامه، لشکا از داگ‌ویف‌هت (WIF) نام برد که در حال حاضر با ارزش بازار 1.7 میلیارد دلاری، دومین میم کوین بزرگ در شبکه سولانا است. قیمت این میم کوین در یک ماه گذشته نزدیک به 40 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر در حدود سطح 1.7 نوسان می کند که فاصله زیادی با اوج 4.7 دلاری خود دارد.

میم کوین های پُلی‌فای

لشکا در آخر به میم کوین های مبتنی بر سیاست در شبکه سولانا اشاره کرد، به ویژه توکن های مرتبط با سیاستمداران آمریکا که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ماه نوامبر، جذابیت قابل توجهی پیدا کرده اند.

لشکا از توکن OBEMA نام برد که با میشل اوباما ارتباط دارد. البته، این تحلیلگر این توکن را “پرریسک” و فاقد ارزش ذاتی یا سود مالی می داند. اما لشکا گفت که اگر جو بایدن از رقابت های ریاست جمهوری آمریکا خارج شود، توکن OBEMA پتانسیل رشد 10 تا 20 برابری را دارد.

لشکا همچنین به توکن BODEN اشاره کرد که با جو بایدن (رئیس جمهور فعلی آمریکا) ارتباط دارد. اگرچه محبوبیت این میم کوین کاهش یافته، “یک رویداد غیر منتظره” در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری یا پیروز شدن بایدن در انتخابات نوامبر می تواند منجر به رشد قابل توجه آن شود.

قیمت سولانا

توکن SOL در زمان انتشار این مطلب در حدود سطح 142 دلار نوسان می کرد. این توکن در یک ماه گذشته 13 درصد کاهش داشته، اما از ابتدای سال جاری میلادی تا به امروز بیش از 540 درصد افزایش یافته است.

سلب مسئولیت

این مطلب نظرات نویسنده اصلی متن را منعکس کرده و به هیچ عنوان مشاوره یا توصیه سرمایه گذاری نیست. بازار ارز رمزنگاری نوسانات زیادی دارد و معامله گران و سرمایه گذاران باید احتیاط کنند. 

مثل همیشه، از سرمایه گذاران حوزه ارز رمزنگاری خواسته می شود که قبل از سرمایه گذاری، خودشان در مورد پروژه ها تحقیق کنند.

منبع newsbtc

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.