در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

کاهش شدید قیمت بیت کوین با انتقالات صرافی ام‌تی گاکس به چندین کیف پول

0 844

مارک کارپلز، مدیرعامل سابق صرافی ام‌تی گاکس، پس از شروع بازپرداخت 141686 بیت کوین به طلبکاران این صرافی منحل شده، سکوت خود را شکست.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

انتقال 47229 بیت کوین به یک کیف پول

براساس داده های شرکت آرکهام، صرافی ام‌تی گاکس در 5 جولای 47229 بیت کوین به ارزش حدود 2.71 میلیون دلار را به یک کیف پول منتقل کرد. این انتقال شامل انتقالات بعدی به کیف پول های مختلف و خروج از آنها بود که باعث ترس و عدم اطمینان در بین جامعه ارز رمزنگاری شد.

مارک کارپلز در پاسخ به این نقل و انتقالات، خوشحالی خود را از این که کاربران این صرافی ورشکسته بالاخره بیت کوین های خود را پس از یک دهه صبر، دریافت می کنند، ابراز کرد.

کارپلز بعد از سقوط صرافی ام‌تی گاکس در سال 2014 با اتهامات قانونی مواجه شد. سقوط این صرافی منجر به از دست دادن بیش از 850000 بیت کوین، از جمله دارایی های مشتریان آن، شد.

 ام‌تی گاکس
توییت مارک کارپلز و ابراز خوشحالی وی از پرداخت طلب طلبکارن ام‌تی گاکس

این خبر واکنش های منفی را در بازار ارز رمزنگاری به همراه داشت؛ به طوری که قیمت بیت کوین به زیر 54000 دلار رسید و قیمت اتریوم به زیر سطح 3000 دلار سقوط کرد. بسیاری از تحلیلگران و معامله گران کاهش شدید قیمت ارزهای رمزنگاری را به انتظارات فروش ناشی از عرضه کوین های توزیع شده توسط ام‌تی گاکس در بازار، نسبت دادند.

صرافی ام‌تی گاکس

انتقال 1545 بیت کوین به پلتفرم بیت‌بانک

شرکت آرکهام اینتلیجنس همچنین فاش کرد که 1545 بیت کوین به ارزش حدود 85 میلیون دلار از این کیف پول به حساب بیت‌بانک (Bitbank) ارسال شده است. صرافی ام‌تی گاکس پلتفرم بیت‌بانک را برای پرداخت های خود انتخاب کرده است. 

این صرافی منحل شده در اعلامیه های قبلی خود اعلام کرد که بازپرداخت بیت کوین و بیت کوین کش به طلبکاران خود را از ماه جولای آغاز می کند.

فروش بیت کوین توسط 99 درصد از طلبکاران ام‌تی گاکس 

صرافی ام‌تی گاکس بیش از 9.4 میلیارد دلار بیت کوین به حدود 127000 کاربر خود بدهکار است و آنها بیش از 10 سال است که منتظر دریافت دارایی های خود هستند.

با توجه به این که قیمت بیت کوین در طول 10 سال گذشته بیش از 8500 درصد افزایش یافته است، اکثر طلبکاران این صرافی احتمالا کوین های دریافتی خود را برای سیو سود خواهند فروخت.

به همین دلیل است که تحلیلگر جیکوب کینگ (Jacob King) انتظار دارد حدود 99 درصد از طلبکاران ام‌تی گاکس بیت کوین های دریافتی را بفروشند. وی نوشت:

انتظار دارم 99 درصد از طلبکاران ام‌تی گاکس کوین های خود را به محض دریافت آن، بفروشند. تصور کنید که میلیاردها دلار بیت کوین به تدریج طی چند هفته آینده به بازار عرضه شود. هیچ خبری نمی تواند اثر این فشار فروش را خنثی کند.

منبع u.today cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.