در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

ادامه روند صعودی اتریوم و رشد قابل توجه قیمت شیبا اینو

1 1,703

بازار ارز رمزنگاری در آخر هفته روند صعودی داشت و ارزهای اتریوم، دوج کوین و شیبا اینو(SHIB) به بالاترین سطح های خود رسیدند. آنها گروه آلت کوین ها را هدایت می‌کنند تا ارزش کل بازار آلت کوین را افزایش دهند.

بیشترین هیجان پیرامون روند صعودی دوج کوین به خاطر حضور ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا و طرفدار این ارز، در نمایش کمدی محبوب “Saturday Night Live” بود. از طرف دیگر، اتریوم در حال حرکت به سمت سطح 4000 دلار است، چون علاقه نهادهای سرمایه گذاری به این ارز افزایش یافته و نزدیک شدن به هاردفورک لندن منجر به صعودی شدن نظر سرمایه گذاران شده است.

داده های حاصل از کوین تلگراف مارکتس و تریدینگ ویو نشان می‌دهند که قیمت اتریوم پس از کاهش کوتاه مدت به کف 3418 دلار در ساعات پایانی 8 ماه مه، دوباره به سطح های بالاتر بازیابی شد و با 13 درصد افزایش به رکورد جدید 3958 دلار رسید. در زمان انتشار این مطلب، قیمت این ارز در حدود سطح 3900 دلار بود.

اتریوم
نمودار 4 ساعته قیمت اتریوم

در حالی که برخی از حرکت صعودی دومین ارز بزرگ بازار شگفت زده شده اند، مارسل پچمن (تحلیلگر بازار) پیش بینی می‌کند که این ارز می‌تواند به راحتی به سطح  5000 دلار برسد.

هدایت گروه توسط ارزهایی با مضمون سگ

دوج کوین در روزهای اخیر کانون توجه معامله گران بوده که در تاریخ ارز رمزنگاری سابقه نداشته است و تعداد زیادی از کاربران جدید، اولین تجارت ارز رمزنگاری خود را با این ارز تجربه کرده اند.

روند صعودی یک هفته ای دوج کوین منجر به افزایش 25 درصدی قیمت آن در ساعات اولیه روز شنبه شد و این ارز را به رکورد جدید 0.74 دلار رساند. ولی فشار فروش در حدود این سطح باعث شد تا قیمت به زیر سطح 0.68 دلار کاهش یابد.

به لطف توجه جهانی به دوج کوین، تعدادی از پروژه ها با مضمون سگ (از جمله شیبا اینو) ظهور کرده اند. قیمت شیبا اینو طی یک روند صعودی دو روزه 1100 درصد افزایش یافت و به رکورد 0.0000178 دلار رسید.

در حال حاضر، ارزش کل بازار ارز رمزنگاری 2.42 تریلیون دلار  و نرخ تسلط بیت کوین و اتریوم به ترتیب 44.9 و 18.6 درصد است.

منبع Cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محمد می گوید

    ب نظر شما تا چقدر شیبا بالا میره؟