در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

انتقال 13180 بیت کوین در یک تراکنش؛ آیا احتمال افت قیمت وجود دارد؟

0 2,230

در یک تراکنش بزرگ ثبت شده در بلاک چین بیت کوین، 13180 بیت کوین به ارزش فعلی 108 میلیون دلار منتقل شد.

این تراکنش توجه کارشناسان زیادی را به سمت خود جلب کرد. برخی معتقدند که این ارزها برای فروش منتقل شده اند. اما بعضی دیگر بر این باورند که افزایش فعالیت ممکن است به معنای آماده شدن برای افزایشی جدید باشد. این تراکنش یک تراکنش غیر معمولی نیست، هر چند انتقال بیت کوین توسط نهنگ ها نادر است.

در تراکنش هایی کوچکتر بین 650 تا 1000 بیت کوین، ارز به صرافی ها منتقل شده بود. این انتقالات پیش بینی ها برای احتمال وجود فشار فروش بیشتر را تقویت کرد.

قیمت بیت کوین پس از عبور از سه ماهه سوم، روند منفی و رو به کاهشی داشته است. در حال حاضر بیت کوین توانسته با اصلاح قیمت خود پس از رسیدن به سطح حمایت 7800 دلار، با قیمت بالاتر از 8100 دلار مبادله می شود.

در ماه گذشته شبکه بیت کوین شاهد یک تراکنش با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار بود که باعث بهت کاربران شد. کیف پول های متعلق به نهنگ ها به اندازه کافی وجود دارد که هزاران بیت کوین را در خارج از صرافی ها نگهداری می کنند و با جابجایی ارزهای خود، ایجاد دلهره می کنند.

آدرس مورد نظر که آخرین تراکنش یک نهنگ بیت کوین را انجام داده، در رتبه 52 غنی ترین آدرس های بیت کوین قرار گرفته است. این کیف پول 0.07396 درصد از کل بیت کوین عرضه شده را در اختیار دارد که تقریبا یک دهم موجودی کیف پول صرافی های بزرگ است. این آدرس در سال 2016 باز شده و 121 تراکنش ورودی دارد.

افزایش فعالیت شبکه بیت کوین

فعالیت در شبکه بیت کوین دوباره به سطح نسبتا بالایی رسیده است. بیش از 800 هزار تراکنش در روز. اما انتقال سرمایه ممکن است کمتر باشد. فعالیت شبکه بلاک چین ممکن است گمراه کننده باشد، زیرا تراکنش های خرد با روزهایی که مقدار زیادی ارز جابجا می شود، متفاوت است.

در روزهای گذشته انتقالات شبکه بیت کوین کمی پایین تر از یک میلیارد دلار بود. در گذشته این شبکه به دلایل فنی، از جمله پروژه هایی که از بلاک های بیت کوین استفاده می کنند، بالاترین فعالیت را به خود اختصاص داده بود. انجام تراکنش های زیاد و فعالیت بالا در شبکه همچنین می تواند ناشی از حملات داستینگ باشد. در این نوع حملات مقادیر جزئی در حد چند ساتوشی به آدرس های مختلف ارسال می شود تا بتوانند آدرس هایی با مقادیر بالای وجودی را رهگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.