در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

انتقال 5500 بیت کوین به بایننس توسط یک نهنگ

0 1,604

ربات توییتر وال آلرت گزارش داد که 5500 بیت کوین از یک کیف پول ناشناس به صرافی بایننس منتقل شده است. این انتقال باعث ایجاد نگرانی هایی در مورد احتمال افت قیمت بیت کوین شده.

انتقال 35.2 میلیون دلار بیت کوین

ارزش مقدار بیت کوین انتقال داده شده، با توجه به قیمت فعلی بیت کوین، در حدود 35.2 میلیون دلار است. این تراکنش در 29 مارس انجام شده. صرافی بایننس هنوز در مورد اینکه این انتقال داخلی بوده یا خیر، صحبتی نکرده است و باعث شده تا جامعه رمزنگاری تصور کنند که این انتقال ممکن است توسط نهادهای سرمایه گذاری انجام شده باشد. 

برخی معتقدند، کاهش شدید قیمت بیت کوین که همزمان با این انتقال صورت گرفته، نشان دهنده احتمال کاهش قیمت توسط نهادهای سرمایه گذاری است. بعضی از مفسران نیز معتقدند با توجه به افت قیمت بیت کوین همزمان با این جابجایی، این انتقال مربوط به کیف پول بایننس نبوده است. اطلاعات این تراکنش را می توانید در اینجا مشاهده نمایید.

اندکی پس از این انتقال، قیمت بیت کوین از 6150 دلار به حدود 5900 دلار کاهش یافت. اطلاعات تراکنش نشان می دهد که این 5500 بیت کوین به تعدادی آدرس جدید منتقل شده اند. با این حال قیمت دوباره افزایش یافته و در حال حاضر بالاتر از سطح 6300 دلار مبادله می شود.

برخی از مفسران در توییتر پیش بینی های وحشتناکی را در مورد سطح حمایت قیمت بیت کوین ارائه داده اند؛ قیمت هایی از 4000 دلار تا 1000 دلار.

روز گذشته نیز وال آلرت از انتقال 50343 بیت کوین از یک کیف پول ناشناخته به یک کیف پول ناشناس دیگر خبر داد. به نظر می رسد این تراکنش داخلی باشد، اما نمی توان تایید کرد که مربوط به یک صرافی بوده. آنچه می دانیم این است که آدرس دریافت کننده به طور منظم تراکنش هایی با حجم بالا داشته است.

آیا موسسات سرمایه گذاری باعث افت قیمت بیت کوین می شوند؟

بسیاری از نهادهای سرمایه گذاری بیت کوین های خود را فروخته اند. اما این که آیا انتقال گزارش شده توسط وال آلرت مربوط به نهادهای سرمایه گذاری بوده یا یک انتقال داخلی، مشخص نیست.

در حقیقت، نهادهای سرمایه گذاری بیشترین مسئولیت را در افت اخیر قیمت بیت کوین به عهده داشته اند که باعث شده قیمت این ارز رمزنگاری در یک روز بیش از 20 درصد افت کند. این بزرگترین افت قیمت روزانه از اکتبر سال گذشته بود. این کاهش چشمگیر قیمت به خاطر وحشت عمومی از ویروس کرونا بوده که بازار تمام دارایی ها را تحت تاثیر قرار داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.