در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

بررسی عوامل کاهش قیمت بایننس کوین

0 40

قیمت بایننس کوین (BNB) در معرض خطر زیان بیشتر قرار دارد زیرا معیارهای متعددی نشان می دهند که بایننس سهم بازار خود را در کریپتو از دست داده است.

قیمت بایننس کوین ( BNB ) پس از یک رالی شش روزه که در 6 ژوئن به بالاترین حد خود یعنی 725 دلار رسید، دوباره در حال کاهش است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت آن در حدود 643 دلار است که در 24 ساعت گذشته 5 درصد کاهش داشت.

نمودار روزانه BNB/USD.

عملکردبایننس کوین در ماه گذشته صعودی بوده است، به طوری که توکن لایه1 آن در 30 روز گذشته 10 درصد و در ژوئن 25 درصد افزایش یافته و در 6 ژوئن به 725 دلار رسیده است. با این حال، رزرو سو د در رالی اخیر شاهد کاهش قیمت با خطر افت بیشتر بوده است.

بایننس علیرغم غلبه بر اثرات منفی چالش های نظارتی بر برند خود، توانسته است انعطاف پذیری خود را حفظ کند، در نتیجه، زنجیره هوشمند (BSC) آن نیز شاهد تجدید حیات در فعالیت بوده است.

به دنبال افزایش قیمت اخیر بایننس کوین، زنجیره بلوکی افزایش فعالیت روی زنجیره را تجربه کرد زیرا کاربران بیشتری با شبکه درگیر شدند و به شتاب رو به رشد کمک کرد.

با این حال، ارزش کل قفل شده (TVL) در شبکه کاهش یافت که ناشی از افت 11 درصدی از بالاترین سطح تاریخ است.

نمودار بالا نشان می دهد که TVL زنجیره بایننس کوین بین 6 تا 10 ژوئن 6.8 درصد کاهش یافته است، که نشان می دهد کاربران و توسعه دهندگان کمتر با شبکه تعامل دارند.

داده های DappRaddar نشان می دهد که حجم تراکنش های بایننس کوین طی 30 روز گذشته 21 درصد کاهش یافته و به 9.9 میلیون رسیده است.

کیف پول‌های فعال منحصربه‌فرد (UAW) معیاری است که DappRadar برای بیان اینکه چه تعداد آدرس کیف پول ارزهای دیجیتال با قراردادهای هوشمند بلاک چین تعامل دارند، استفاده می‌کند.

بلاک چین لایه1

بیش از 1.46 میلیون UAW با این پروتکل تعامل داشته اند که در 30 روز گذشته 14 درصد کاهش یافتند. این بسیار کمتر از 2.05 میلیون UAW در اتریوم است.

حجم معاملات صرافی بایننس کاهش یافت

به نظر می رسد که صرافی بایننس در حال از دست دادن سهم بازار است زیرا چالش های نظارتی در ایالات متحده و نیجریه همچنان بر عملیات آن تأثیر منفی می گذارد. پس از یک سفر قانونی در سال 2022 که با زندانی شدن چانگ‌پنگ ژائو مدیر عامل سابق بایننس و تحت تعقیب قرار گرفتن یکی از مدیران آن در نیجریه به پایان رسید، به نظر می رسد صرافی در حال از دست دادن سهم بازار و حجم معاملات خود است.

سهم بایننس در بازار با 17.3 درصد کاهش در ماه می به 1.68 تریلیون دلار رسیده است و برای دومین ماه متوالی کاهش یافته است.

حجم معاملات روزانه در صرافی ارز دیجیتال بایننس بیش از 83 درصد از 61.05 میلیارد دلار در 15 مارس به 10 میلیارد دلار در 10 ژوئن کاهش یافته است.

حجم معاملات بایننس، در سه ماه اخیر.

زیان امروز در بایننس کوین نشان دهنده بی اعتباری و شکست قیمت از یک مثلث صعودی است که توسط رزرو سود پس از رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید ایجاد شده است.

اگر این خط حمایت شکسته شود، توکن لایه 1 آن ممکن است به سمت خط روند صعودی الگوی نمودار حاکم در 600 دلار سقوط کند که حدود 7.6 درصد از سطوح قیمت فعلی پایین تر است.

علاوه بر این، در شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) مشاهده می شود که از منطقه خرید بیش از 80 به 55رسیده است، که احتمال افزایش ادامه اصلاح قیمت را در آینده نزدیک نشان می دهد.

منبع cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.