در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

بیت کوین در بالاترین قیمت 9 ماهه خود

0 1,170

ارزهای رمزنگاری پس از رکود ماه گذشته که در میان رسیدگی های دادستان نیویورک به مسئله تدر و بیت فینکس رخ داده بود، به بازگشت قیمت خود ادامه دادند. اکنون بیت کوین به بالاترین سطح خود در نه ماه گذشته رسیده است.

طبق داده های صرافی بیت استمپ، قبل از اینکه بیت کوین با قیمت 7341 دلار در یکشنبه ساعت 7:45 صبح به وقت هنگ کنگ معامله شود، به مقدار 6.9 درصد و تا قیمت 7445 دلار افزایش یافت. بر اساس قیمت گذاری بیت استمپ و بیت فینکس، تمام پنج عنصر شاخص رمزنگاری گلکسی بلومبرگ از جمعه بیش از 10 درصد افزایش داشته اند.

قیمت بیت کوین از 14 دسامبر تاکنون بیش از دوبرابر شده و با توجه به قیمت های موجود در صرافی بیت استمپ، قیمت برای شش روز مداوم در حال افزایش است. این ارز ده ساله، هنگامی که تشدید فشارهای تجاری هفته ی گذشته سهام های جهانی را سرکوب کرد، یک نقطه ی عطف جدید را برای حرکت بیت کوین پس سقوط از اوج قیمت در سال گذشته بوجود آورد.

ارزهای دیجیتال در اواخر ماه گذشته هنگامی که لتیتیا جیمز، دادستان نیویورک ادعا کرد که گم شدن 850 میلیون دلار به صورت غیرقانونی توسط شرکت های رمزنگاری تدر و بیت فینکس، یکی از بزرگترین صرافی های جهان، پنهان شده است، سقوط کردند. معیار ارز رمزنگاری گلکسی بلومبرگ آن هفته 11 درصد ریزش کرد  که بزرگترین ریزش یک هفته ای در امسال بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.