در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

علت رشد 12 درصدی تون کوین

0 388

تون کوین 12 درصد رشد کرد و بالاترین سطح شش ماهه خود را با مشارکت تلگرام ثبت کرد.

آیا مقاومت 2.25 دلاری را می شکند و به رالی ادامه می دهد؟

تون کوین افزایش قابل توجه بیش از 12٪ را تجربه کرده است که بالاترین قیمت خود را از آوریل در 24 ساعت گذشته ثبت کرده است.

علاوه بر رسیدن به بالاترین قیمت روزانه 2.25 دلار، این افزایش، تون کوین را در کانون توجه جامعه ارزهای دیجیتال قرار داد. به طور قابل توجهی، این افزایش از همکاری استراتژیک با تلگرام(سرویس پیام رسانی) حاصل شد.

مشارکت تلگرام با TONشتاب صعودی را تقویت می کند

مشارکت تلگرام نقش مهمی در اجرای آخر هفته داشت و اعلام این که تلگرام کیف پول رمزنگاری تون اسپیس(Ton Space) را ایجاد خواهند کرد، به تونکوین قدرت نیز خواهند داد. علاوه بر این، تلگرام دارای پایگاه کاربری گسترده ای است و تصمیم آن برای ا برای همکاری با تون کوین باعث شور و شوق در میان معامله گران و سرمایه گذاران شده است.

اگر خریداران بتوانند از سد 2.25 دلار عبور کنند، سطح 2.50 دلار سطح فنی بعدی برای تماشا است. در نتیجه، شکستن بالاتر از این سطح ممکن است به معنای احساسات مثبت قوی باشد و سرمایه‌گذاران بیشتری را به سمت تون کوین بکشاند. با این وجود، اگر حرکت صعودی کاهش یابد و قیمت از مرز 2.25 دلار عبور نکند، تون کوین ممکن است یک دوره تثبیت یا سقوط احتمالی را پشت سر بگذارد.

TON/USD تجزیه و تحلیل فنی

در نمودار قیمت TONUSD، باندهای کانال Keltner در حال افزایش هستند، باند بالای 2.20802352 دلار، باند میانی به 2.034341903 دلار و باند پایین به 1.8608116 دلار رسید. این الگو نشان می دهد که قیمت TON/USD اکنون روندصعودی دارد.

با این حال، فعالیت قیمت بالاتر از محدوده بالا نشان می دهد که حرکت مثبت ممکن است بیش از حد افزایش یابد و شانس عقب نشینی یا تثبیت را افزایش دهد.

منبع: TradingView

علاوه بر این، قیمت TON/USD بیش از حد خرید شده است، همانطور که توسط RSI تصادفی نشان داده شده است، که در زیر خط سیگنال خود در 85.71 حرکت می کند. این سطح ممکن است منجر به کاهش کوتاه مدت یا دوره تثبیت بازار شود زیرا معامله گران سود می برند یا منتظر فرصت ورود بهتری هستند.

علاوه بر این، اگر RSI به زیر 70 سقوط کند، ممکن است نشان دهد که حرکت صعودی در حال کاهش است و روند قیمت در شرف معکوس شدن است.

منبع coingape

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.