در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

آیا سولانا به 250 دلار می‌رسد؟

0 91

سولانا اخیراً بلاک چین مرکزی در بازار ارزهای دیجیتال بوده است. صعود و پیشرفت قابل توجه قیمت سولانا توجه ها را به خود جلب کرده است.

این توکن دارای یک صعود ثابت قیمت است و در ماه گذشته نزدیک به 70 درصد صعود کرده است.سولانا همچنین شاهد افزایش دارندگان و کاربران شبکه خود است و بلاک چین افزایشی را در کیف پول های فعال روزانه خود مشاهده کرده است که نشان دهنده رشد و گسترش آن به سطوح جدید است.

رشد بی سابقه سولانا تا حد زیادی به پیشرفت اکوسیستم ستاره ای آن نسبت داده شده است. این شبکه مملو از توکن های پیش فروش جدید و میم کوین است که اعتبار بلاک چین را تقویت کرده اند. علاوه بر این، انعطاف پذیری و روش تراکنش مقرون به صرفه این شبکه نیز به سولانا کمک کرده است تا در بازار ارزهای دیجیتال مطرح شود.

بلاک چین، افزایشی را در معیارهای کاربران کیف پول فعال روزانه خود ثبت کرده است. تعداد کیف پول های فعال روزانه سولانا برای اولین بار در تاریخ شبکه از 2 میلیون فراتر رفته است. این توسعه به محبوبیت بی‌نظیر سولانا در بین کاربران اشاره می‌کند.

کیف پول‌های فعال روزانه سولانا به بالاترین حد خود رسیدند و برای اولین بار در تاریخ ۲ میلیون را شکستند.

سولانا یکی از کلیدواژه‌های جستجو شده در گوگل بوده است و معیارهای رشد آن را برای عبور از آستانه‌های معمول سوق داده است.

با پیشرفت عالی اکوسیستم سولانا، جامعه کریپتو کنجکاو شده است که صعود قیمت آتی آن را پیدا کند. ایده های امیدوارکننده توسعه شبکه سولانا و پتانسیل آن برای رهبری بازار، چشم انداز آن را به شدت تقویت می کند.

سولانا ممکن است تا 28 مارس 2024 از مرز 250 دلار عبور کند. پیش‌بینی قیمت سولانا برای 30 روز آینده، پیش‌بینی بر اساس روند مثبت و منفی 30 روز گذشته است. بر اساس این پیش‌بینی‌ها، سولانا در 28 مارس 2024 با قیمت 264.34 دلار تغییر خواهد کرد و در این روند 48.28 درصد افزایش خواهد یافت.

پیش‌بینی قیمت سولانا برای هفته آینده بین 200.08 دلار در قیمت پایین و 249.34 دلار در قیمت بالا است. بر اساس نمودار، قیمت سولانا تا 31 مارس 2024، 24.62 درصد افزایش می‌یابد و در صورت رسیدن به هدف قیمتی بالاتر، به 249.34 دلار می‌رسد.

منبع watcher.guru

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.