در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

صعود بیت کوین قوی است و در مورد اصلاح تردید ایجاد می کند

0 114

علیرغم گمانه زنی های مداوم در مورد «اصلاح » بعدی بیت کوین، برخی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال در مورد احتمال رخ دادن آن اختلاف نظر دارند.

قیمت بیت کوین (BTC) موقعیت خود را کمی بالاتر از سطح حمایت کلیدی 65000 دلار تثبیت کرده است و معامله گران معتقدند که این حمایت همچنان قوی است. برخی حتی در گمانه زنی ها درباره اصلاح در آینده نزدیک تردید دارند.

معامله گر کریپتو با نام مستعار یودا در 18 می به 49000 دنبال کننده خود در X گفت:

قیمت بیت کوین در همین سطوح باقی می ماند و فکر نمی کنم اصلاح انجام شود.

در همین حال، Rekt Capital معامله گر رمزارز اشاره کرد که رویداد اصلاحی بیت کوین قبلاً با کاهش 15درصدی قیمت بیت کوین از 66,421 دلار در 24 آوریل به 56,792 دلار در 2 می اتفاق افتاده است.

Rekt در پست اخیر در X اعلام کرد :

“ما یک اصلاح عمیق و طولانی داشته ایم و وقتی ترکیبی از هر دو را داشته باشیم، نزول قوی تری خواهیم داشت.

بیت کوین در 30 روز گذشته 8.95 درصد رشد داشته است.

اگرچه تنها چهار روز بعد، در 6 می، قیمت بیت کوین به بالای سطح حمایت بحرانی در 65146 دلار بازگشت، روندی که برخی معامله گران آن را در طول دوره های صعودی رایج می دانند.

مگز، معامله گر کریپتو، به روانشناسی چرخه بازار در وال استریت اشاره کرد و گفت که بیت کوین در حال «ورود به مرحله باور» چرخه است جایی که سرمایه گذاران شروع به اطمینان بیشتر از سود بازار می کنند.

تحلیلگران و ناظران قیمت بیت کوین را برای نشانه هایی از اصلاح رصد می کنند، به ویژه از زمان هاوینگ بیت کوین در 20 آوریل، که به عنوان سابقه ای از رویدادها استفاده میشود.

پس ازهاوینگ بیت کوین در می 2020، قیمت آن از 9383 دلار به 58958 دلار تا ماه می 2021 افزایش یافت. با این حال، تنها یک ماه بعد، اصلاحی 40 درصدی را تجربه کرد و در ژوئن به 35،484 دلار کاهش یافت.

اگرچه برخی از تحلیلگران بر این باورند که بررسی دقیق نمودار قیمت بیت کوین تا زمانی که دوباره از 70000 دلار به بالاترین حد خود نزدیکتر شود، فایده ای ندارد.

در 17 می، متی گرینسپن، بنیانگذار کوانتوم اکونومیکس گفت :

«این شکست‌ها هیجانی هستند، بنابراین تا زمانی که به یک شکست معتبر نرسیم، تجزیه و تحلیل نمودارها بسیار بیهوده خواهد بود».

معامله گر کریپتو با نام مستعار PlanC اضافه کرد :

«تمام اقدامات کوتاه مدت قیمت را فراموش کنید

منبع cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.