در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

اتحاد هوش مصنوعی و کریپتو

0 125

بسیاری از پروژه های ارز های دیجیتال، هوش مصنوعی را در کار خود ادغام کرده اند.

در 13 می، پلتفرم AI بلاک چین، Wisdomise AI در ارتباط با صرافی های کوکوین و گیت دات آی او را اجرا کرد.

Wisdomise AI چیست؟

یک مشاور ارز دیجیتال و دستیار سرمایه گذاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران کمک می کند معاملات ارز های دیجیتال خود را یاد بگیرند و پیش بینی کنند و اجرا کنند.

ایلان رحمانوف، مدیرعامل و موسس چت جی پی تی گفت:

این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا از “الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی” برای به کار بردن آن در بازار ارز های دیجیتال استفاده کنند.

Wisdomise AI، در حال حاضر یک عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز (IDO) با ارزش کاملاً کاهش یافته 20 میلیون دلار را هدف قرار داده است.

در همین حال، چت جی پی تی از مدل‌های یادگیری زبان (LLM) برای ساخت ربات‌های گفتگو و جمع‌آوری اخبار استفاده می‌کند.

به طور مشابه، در 3 می، web3 گفت که با ارائه دهنده زیرساخت ایتر برای تسریع توسعه هوش مصنوعی در هر دو شبکه همکاری خواهد کرد.

ماه گذشته، سه فرد مطرح در صنعت هوش مصنوعی کریپتو، ادغام توکن ۷.۵ میلیارد دلاری را تصویب کردند و پروژه اتحاد ابرهوش مصنوعی (ASI) را ایجاد کردند. ASI در حال حاضر در حال بررسی استقرار عوامل هوش مصنوعی در تنظیمات تجاری، مدل‌های یادگیری زبان (LLM) و اشتراک‌گذاری و استفاده از داده‌های هوش مصنوعی است.

همایون شیخ، رئیس اتحاد ابرهوش مصنوعی و مدیر عامل Fetch.ai در بیانیه گفت:

در کوتاه مدت، راه اندازی شبکه ای برای درآمدزایی را پیش بینی می کنیم و بر روی استقرار محصولات تجاری متعددی تمرکز خواهیم کرد که به برنامه‌های هوش مصنوعی جان می‌بخشند.

با وجود هیاهو، کلاهبرداران نیز شروع به سوء استفاده از کاربران ناآگاه کرده اند. در 5 می، شرکت امنیتی بلاک چین گزارش داد که ارز GNUS.AI به مبلغ 1.27 میلیون دلار مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

پس از سوء استفاده از کیف پول خصوصی توسعه دهندگان در اپلیکیشن دیسکورد، یک مهاجم ظاهراً یک توکن جعلی در بلاک چین فانتوم ایجاد کرده و کد را از زنجیره اتریوم کپی کرده و بدین ترتیب توکن های جعلی را به توکن های واقعی در فانتوم تبدیل کرده است. پس از آن، مهاجم 500000 توکن GNUS.AI را که به طور غیرقانونی ضرب شده بود از فانتوم به اتریوم پل زد و آنها را به قیمت 1.27 میلیون دلار فروخت.

منبع cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.