استلار مدیر اجرایی سابق موزیلا را به عنوان مدیرعامل جدید خود انتخاب کرد

استلار

بنیاد توسعه استلار اعلام کرد که مدیر اجرایی سابق موزیلا ، دنیل دیکسون را به عنوان مدیرعامل جدید و مدیر اجرائی استلار انتخاب کرده است. این شرکت این خبر را در روز گذشته اعلام کرد.

جید مک کالب، مدیر اجرائی فعلی استلار و یکی از بنیانگذاران آن، حالا بر پروتکل شبکه و استراتژی پذیرش تمرکز خواهد کرد.

مک کالب نیز در بیانیه ای مطبوعاتی اظهار داشت که دفاع و پشتیبانی از موقعیت دیکسون برای داشتن اینترنتی باز و در دسترس، رمزگذاری و حفظ حریم خصوصی برای سازمان ضروری است که در کنار تجربه عملیاتی، کسب و کار و سیاست او در موزیلا بسیار سودمند خواهد بود.

موزیلا در درجه اول با مرورگر موزیلا فایرفاکس که یکی از مرورگرهای پیشرو است و 16 سال پیش و در سپتامبر 2002 منتشر شد، شناخته می شود. این شرکت اعلام کرد که در نسخه بعدی خود مرورگر حملات رمزنگاری را بلاک خواهد کرد.

دیکسون می گوید که هدف وی گوش دادن، یادگیری، پشتیبانی و انجام دادن خواهد بود. او گفت:

من می خواهم کمک کنم تا استلار به جایگاه مورد نظر خود برسد.

وی افزود:

این اولین تجربه و نقش من در فضای رمزنگاری است. این می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

ورود دیکسون به فضای این ارز رمزنگاری به طور تصادفی همزمان با ارائه استلار در پلتفرم مبادله ای حرفه ای کوین بیس به نام کوین بیس پرو بوده است. استلار همچنین در یک شراکت کلیدی با IBM بر روی پروژه ای برای راه اندازی ارز پایدار بر روی بلاک چین کار می کند.

دیکسون می گوید:

در میان بلاک چین ها، استلار موقعیت منحصر به فردی برای اتصال به زیرساخت های پرداخت موجود دارد.

منابع:

ایمان کیمیایی

مقالات مرتبط

بازگشت بیت‌کوین به ۶۴ هزار دلار؛ آیا روند صعودی ادامه‌دار خواهد بود؟

بهبود قیمت بیت‌کوین (BTC) نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران سطوح فعلی را برای خرید…

اگر نزدک بیش از این سقوط کند، چه اتفاقی برای بیت‌کوین خواهد افتاد؟

 بیت‌کوین (BTC) در حال دفاع از حمایت‌های کلیدی بلندمدت خود است و…

سقوط اتریوم به پایین‌ترین سطح ۱۳ ماهه؛ آیا هدف بعدی قیمت ۱,۴۰۰ دلار است؟

اتریوم در پی اخبار مربوط به باگ شبکه‌ی زی‌کش (Zcash) و سقوط…

دیدگاهتان را بنویسید