در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

پلن بی پیش بینی می کند: افزایش 1000 درصدی بیت کوین و رسیدن به 532000 دلار

0 431

به گفته تاجر و تحلیلگر مشهور کریپتو پلن بی، بیت کوین می تواند قبل از چرخه نصف شدن(هاوینگ)خود در آوریل 2024 به 55000 دلار برسد.

رویداد نصف شدن بیت کوین پاداش استخراج کنندگان را به نصف کاهش می دهد.

بسیاری هاوینگ بیت کوین را یک رویداد صعودی می دانند زیرا عرضه دارایی را کاهش می دهد.

این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت‌کوین در ماه‌های بعد از نصف شدن به افزایش خود ادامه خواهد داد.

پلن بی انتظار دارد بیت کوین در چهار ماه آینده به حدود 60000 دلار افزایش یابد. این رشد به معنای افزایش حدود 30 درصدی نسبت به سطوح فعلی خواهد بود.

بیت کوین در سال 2024 به بالاترین حد خود می رسد؟

پلن بی پیش‌بینی می‌کند که تاپایان سال جاری قیمت بیت‌کوین به حدود 100000 دلار افزایش یابد که رشدی بیش از 100 درصد نسبت به سطوح فعلی دارد.

علاوه بر این، پلن بی تصویری صعودی را برای بیت کوین در سال 2025 ترسیم می کند. به گفته این تحلیلگر، ارز دیجیتال اصلی ممکن است تا سال آینده به 532 هزار دلار برسد. رسیدن به 532000 دلار به معنای رشد بیش از 1000 درصدی نسبت به سطح قیمت فعلی است.

پلن بی برای مدل معروف Stock-to-Flow خود شناخته شده است، که طبق آن می گوید بیت کوین در مرحله انباشت است. به گفته این تحلیلگر، یک پامپ صعودی مرحله انباشت را دنبال خواهد کرد.

به غیر از پلن بی، بسیاری از تحلیلگران دیگر نیز پیش‌بینی می‌کنند، قیمت بیت‌کوین پس از تایید فوری ETF (صندوق معامله‌شده در بورس) توسط SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) به بالاترین حد خود برسد.

یک ETF لحظه ای بیت کوین می تواند باعث افزایش قابل توجهی در جریان پول نهادی به این دارایی شود. گزارش اخیر استاندارد چارترد نشان می‌دهد که ETF بیت‌کوین می‌تواند باعث افزایش قیمت شود.

منبع watcher.guru

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.