در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

بیت کوین در 60 هزار دلار در لبه پرتگاه است

0 70

قیمت بیت کوین در روز سه شنبه 30 آوریل کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و پس از کاهش 7.8 درصدی نسبت به هفته گذشته، در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافت. حجم معاملات جهانی در صرافی‌های رمزنگاری پایین آمده است و در روز گذشته، در بخش معاملات اهرم دار، در هر دو موقعیت خرید و فروش ۲۷۱ میلیون دلار لیکوئیدی به همراه داشت.

بیت کوین در ماه آوریل تنها یکبار به 59,629 دلار کاهش یافت، اما به سرعت بهبود یافت و از مرز 60,000 دلار گذشت. از آغاز سال 2024 تا به امروز، بیت کوین توانسته مدت 61 روز را با موفقیت در بالای 60,000 دلار بماند. بسته شدن زیر این سطح به طولانی‌ترین رکورد ثبت شده بیت کوین در بالای قیمت 60,000 پایان می‌دهد. داده ها نشان می دهد که حجم معاملات در بسیاری از صرافی های متمرکز در ماه آوریل نسبت به ماه مارس کاهش یافته است. به طور خاص، حجم معاملات بیت کوین و اتریوم به تنهایی از اواسط آوریل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

حجم معاملات کریپتو

کل اقتصاد کریپتو در 24 ساعت گذشته تقریبا 31.43 میلیارد دلار از کل 89 میلیارد دلار حجم تجارت جهانی را به خود اختصاص داده است. تراکنش های اتریوم حدود 16.2 میلیارد دلار از کل این معاملات را تشکیل می دهد داده های اخیر حاکی از لیکوئید شدن 271 میلیون دلار در بخش معاملات اهرم دار در روز گذشته است.

در مجموع، 95,167 معامله‌گر با لیکوئید شدن معامله خود مواجه شدند که 212.4 میلیون دلار شامل موقعیت‌های خرید و 60.58 میلیون دلار در موقعیت‌های فروش بود. از پوزیشن‌های خرید، 83.78 میلیون دلار آن متعلق به اتریوم بود، در حالی که 66.61 میلیون دلار از پوزیشنها متعلق به بیت کوین بود.

همانطور که اقتصاد کریپتو از میان این امواج متلاطم عبور می‌کند، تقاضا برای بیت‌کوین، همراه با تحرکات استراتژیک معامله‌گران، نشان‌دهنده خوش‌بینی محتاطانه در مواجهه با عدم قطعیت‌ فعلی بازار است. پایان ماه آوریل ممکن است در مسیر ثبات طولانی مدت قیمت بیت کوین بسیار مهم باشد.یک تحلیل گر بازار حرکات قیمت کریپتو در هفته گذشته را نسبتاً خاموش عنوان کرد. او همچنین خاطرنشان کرد که قیمت بیت کوین به دنبال برداشت خالص از صندوق های نقدی معامله شده در بورس بیت کوین (ETF) کاهش یافته است. وی افزود: ما همچنان منتظر هر گونه نوسان قابل توجهی پس از هاوینگ هستیم، با این حال، هر چه قیمت بیشتر در این سطوح باقی بماند و بالاتر از مرز 60000 دلار باشد، قوی‌تر می‌شود و در این محدوده حمایت شکل میگیرد و حرکت به سمت صعودی شدن قیمت محتمل‌تر میشود.

منبع bitcoin

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.