در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

قراردادهای آتی، عامل افزایش احتمالی قیمت بیت کوین

0 2,100

همانطور که بیت کوین در کانال قیمتی خود قرار دارد، سایر شاخص های آن به آرامی در حال صعودی شدن هستند. با رفتن به سمت آخر هفته، بیت کوین قیمت پنج رقمی خود را حفظ کرده و احتمالا با توجه به افزایش بهره باز (Open Interest) دستاوردهای بزرگتری را پیش رو خواهیم داشت.

بایننس و بیتمکس در حال توسعه بیت کوین

جریان های ورودی در 24 ساعت گذشته، عملکرد مثبتی را در بسیاری از بزرگترین صرافی های جهان نشان می دهند. در صرافی های بایننس، بیتمکس و بیت استمپ جریان ورودی بیت کوین نسبت به جریان خروجی آن بیشتر شده و این نشان دهنده شروع اندوختن است.

حساب توییتر توکن آنالیست در ششم سپتامبر 2019 اعلام کرد:

مبادلات درون زنجیره ای بیت کوین در طول 24 ساعت گذشته از قرار زیر است:

صرافی بایننس: 83 میلیون دلار ورودی _ 69 میلیون دلار خروجی

صرافی بیتمکس: 37 میلیون دلار ورودی _ 10 میلیون دلار خروجی

صرافی بیت فینکس: 8 میلیون دلار ورودی _ 56 میلیون دلار خروجی

صرافی بیت استمپ: 65 میلیون دلار ورودی _ 34 میلیون دلار خروجی

صرافی بیترکس: 2 میلیون دلار خروجی _ 3 میلیون دلار ورودی

صرافی پولونیکس: 1 میلیون دلار ورودی _ 4 میلیون دلار خروجی

در حالی که قیمت ها در طول 24 ساعت گذشته افت اندکی را پشت سر گذاشتند، همچنان بیت کوین در محدوده تثبیت خود نسبتا پایدار مانده است. شنبه هفته گذشته در همین زمان، قیمت بیت کوین حدود 8 درصد افزایش یافت که هنوز باید جهت روشنی را برای مسیر حرکت خود مشخص کند.

هنگامی که بازارِ قراردادهای آتی دوباره داغ شود، ممکن است همه چیز تغییر کند. بهره باز، معیاری برای تعداد کل قراردادهای آتی برجسته یک دارایی که هنوز پرداخت نشده، است. آن یک منظر خوب را از فعالیت تجاری و جهت جریان پولی ارائه می دهد.

این دست کم دفعه چهارم است که بهره باز برای صرافی بیت مکس به 1 میلیارد دلار در این تابستان رسیده که این خود یک نشانه صعودی است. 

حساب توییتر اسکو مارکتس، ششم سپتامبر نوشت:

بهره باز بیت مکس در این تابستان 4 بار به 1 میلیارد دلار رسیده است.

دیروز، کانترینگ کلارک، معامله گر ارز رمزنگاری خاطر نشان کرد که بهره باز کل، تقریبا در بالاترین سطح سال جاری قرار دارد. بنابراین علیرغم عملکرد قیمت بیت کوین در یک محدوده نوسانی، به نظر می رسد که در حال حرکت است.

کانترینگ کلارک ششم سپتامبر در توییتر نوشت:

این تقریبا بالاترین بهره باز است که در تمام طول سال داشته ایم.

همچنین طبق داده های وبسایت Tradingview.com، شاخص تسلط بازار بیت کوین در طول 2 سال گذشته، این هفته در بالاترین سطح خود به میزان 73 درصد قرار گرفته است. پیش از این آخرین باری که سهم بیت کوین از بازار، در سطح مشابهی قرار داشت، قیمت آن حدود 2500 دلار و ارزش بازار آن تقریبا 40 میلیارد دلار بود. موارد بسیاری از آن زمان تاکنون تغییر کرده و قیمت و ارزش بازار بیت کوین چهار برابر شده است.

شاید منشا تمام اتفاقات اخیر، پلتفرم باکت باشد که به تازگی حفاظت از خدمات انبار خود را جهت آماده شدن برای راه اندازی نهایی قراردادهای آتی فعال کرده است.

باکت، ششم سپتامبر در توییتر نوشت:

حفاظت انبار باکت دایر است.

اکنون پرداخت و برداشت های بیت کوین مشتریان پذیرفته می شود. تنها 17 روز تا راه اندازی قراردادهای روزانه و ماهانه بیت کوین باقی مانده است.

همانطور که دیدیم، هر وقت بیت کوین به قیمت چهار رقمی افت کرد، مدت زیادی به طول نیانجامید. به وضوح، اندوختن بزرگی در حال وقوع است و بسیاری از آن می تواند به دلیل منافع نهادی بیشتر در سه ماهه چهارم امسال باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.