در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

بازار ارزهای رمزپایه بار دیگر در سراشیبی

0 1,974

در پی اخبار منفی در دنیای کریپتو از جمله خبر هک صرافی غیر متمرکز بانکور و انتقاد از بیت کوین توسط اقتصاددانان مطرح، بازار ارزهای رمزپایه بار دیگر در سراشیبی قرار گرفت.

🔸 بیت کوین
بیت کوین پس از شکستن حمایت خود در ۶,۶۰۰ دلار، نقطه های حمایت دیگر خود را در ۶,۵۰۰ و سپس ۶,۴۰۰ دلار شکست. اکنون بیت کوین در مسیر نزولی قرار دارد و حمایت بعدی آن در قیمت ۶.۲۵۰ دلار می باشد. این ارز رمزپایه طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۶ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده و در زمان انتشار این خبر، قیمت آن به ۶,۳۶۳ دلار رسیده است.

نمودار قیمت بیت کوین

🔸 اتریوم
طی ۲۴ ساعت گذشته اتریوم ۹.۲۵ درصد کاهش یافته و حمایت های خود را در ۴۷۰ و ۴۶۰ و ۴۵۰ شکسته است. در زمان انتشار این خبر، اتریوم با قیمت ۴۳۶ دلار در بازارهای کریپتو معامله می شود.

نمودار قیمت اتریوم

🔸 باقی ارزها
در میان ۱۰ ارز برتر، اییاس EOS بیشترین کاهش قیمت را طی ۲۴ ساعت گذشته مشاهده کرده و با 15 درصد کاهش به قیمت ۷.۴۶ دلار رسیده است.
آیوتا در ۲۴ ساعت گذشته کاهشی ۹.۴۶ درصدی داشته و در زمان انتشار این خبر، با قیمت ۰.۹۷ دلار در بازارهای کریپتو معامله می شود.

🔸 ارزش کل بازار
ارزش کل بازار نیز به ۲۵۴ میلیارد دلار رسیده و نسبت به روز گذشته نزدیک به ۱۶ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است.

به طور کلی کاهش اخیر بیت کوین و آلتکوین ها موجب از دست دادن اکثر سود هفته گذشته شد.
امروز سه اقتصاددان بزرگ ایالات متحده از بیت کوین انتقاد نمودند و بیان کردند که کوین های دیجیتالی به عنوان یک ارز، شکست خورده اند. کارشناسان مالی از بی ثباتی بیت کوین و عدم داشتن ارزش حقیقی و همچنین ناشناس بودن ماهیت آن که متنقاض با ایجاد یک سیستم بانکی شفاف است، ابراز نگرانی نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.