در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

8 دلیل بهتر بودن وضعیت بیت کوین در سال جاری نسبت به سال 2017

0 1,215

بیت کوین در مدت کوتاهی از مانع قیمتی 5000 دلار عبور کرد. در حال حاضر سرمایه گذاران در حال آماده شدن برای حرکت حماسی بعدی هستند. آیا این وضعیت تمام آنچه را که در سال 2017 شاهد آن بودیم، دوباره تکرار خواهد کرد؟ نه، در اینجا هشت دلیل وجود دارد که بیان می کند چرا در حال حاضر بیت کوین حتی نسبت به سال 2017 بهتر است.

اصول و مبنای بهتر

هر نوع بازاری برای رسیدن به بلوغ باید از میان چندین چرخه ی صعودی و نزولی عبور کند. آخرین بازار نزولی بیت کوین، طولانی ترین آن بوده و آنقدر طولانی بوده است که سرمایه گذاران ضعیف، دلالان کنجکاو و سرمایه گذاران درونی و بیرونی را از بازار بیرون رانده است. آندسته از افرادی که بیت کوین را به عنوان یک فرصت برای ثروتمند شدن می بینند در حال حاضر خارج از بازار قرار دارند.

نکته ی کلیدی اینجاست که علیرغم بازار نزولی،  بیت کوین در حال توسعه و ساخت بوده است. در حال حاضر پایه و اساس های بهتری نسبت به آنچه در دو سال گذشته بوده، وجود دارد.

استفاده از بیت کوین به طور پیوسته برای 15 ماه در حال صعود بوده است. تراکنش ها، نرخ هش و همگی علیرغم زمستان بازار ارز دیجیتال افزایش یافته اند و در حال حاضر معیار جدید اندازه بلاک بیت کوین بیش از 1 مگابایت است.

ارزهای فیات بیشتری در حال ورود به بازار رمزنگاری اند

بسته به جایی که در آن مستقر هستید ممکن است در نگهداری بیت کوین نسبت به سایر افراد با دشواری های بیشتری مواجه باشید. اما با این وجود، ارز های فیات بیشتری نسبت به سال 2017 در حال ورود به بازار هستند.

این دربرگیرنده ی ظهور صرافی های بیشتر به منظور انجام مبادلات ارز فیات به ارز دیجیتال است. از جمله آنها می توان به بایننس و اوکی اکس که جزو قدرت های بین المللی هستند، اشاره کرد. اپلیکیشن Square در ژوئن 2018 گواهینامه بیت لایسنس نیویورک را دریافت کرد و باعث شد خرید بیت کوین از طریق موبایل حتی نسبت به صرافی کوین بیس آسان تر انجام گیرد. اکنون خدمات بهتری از طرف صرافی های آمریکایی مانند کوین بیس و جمینی وجود دارد. آنها اکنون ارزهای بیشتری را در لیست خود قرار داده و کاربری آنها نسبت به گذشته آسان تر شده است.

در حال حاضر برای بدست آوردن بیت کوین هم روش های بیشتری و هم ارائه دهندگان بیشتری وجود دارند که آن را در دسترس مردم قرار می دهند. کسب بیت کوین حالا امن تر و آسانتر است.

علاوه بر این، نهادهای سرمایه گذاری مانند باکت در نهایت قراردادهای آتی بیت کوین خود را در بیت کوین و نه در پول نقد شرکت های همانند CME و CBOE(بورس اوراق بهادار شیکاگو) قرار دادند.

این بدان معنی است که پول فیات بیشتری در حال جریان به سمت بیت کوین است.

کلاهبرداری های کمتر

ما سال را با داستان کوادریگا سی.اکس. شروع کردیم که ماجرای آن هنوز ادامه دارد. هنوز واضح نیست که آیا درگذشت ناگهانی مالک آن که او تنها از مکان کیف پول های سرد آگاه بوده، صحیح است یا این واقعه یک نیرنگ تماشایی بوده است.

در حالی که ما این روش نسبتا قدیمی را برای نگهداری کلیدهای خصوصی استفاده می کنیم، که روشی مناسب برای محافظت دارایی ها در برابر هکرها است، اما هنوز دارایی شما ممکن است در معرض خطر قرار داشته باشد. حتی اگر خود شما از آن نگهداری می‌کنید، از بچه ی سه ساله ی خود در امان نیستید. زیرا ممکن است آن را برداشته و در سطل زباله بیاندازد.

هر چند در مقایسه با سال 2017، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و دیگر سازمان های مقرراتی، فعالیت های بسیار خوبی را در راستای از بین بردن کلاهبرداری ها انجام داده اند.

طرح های پونزی کلاهبرداری مانند بیت کانکت، پین کوین، وان کوین، سنترا تک و امثال اینها و عاملان بد و آلت کوین های شیلینگ (shilling) افراد مشهور مانند آنهایی که از مد افتاده اند فراوان شده اند. مردم در مورد خطرها، اهمیت کنترل و نظارت بر کلید های خصوصی خود و اینکه سرمایه گذاری در بیت کوین امن تر است، بیشتر آگاه و هوشیار شده اند.

تایید شدن موارد استفاده

بیت کوین ثابت کرده که نه تنها می تواند به عنوان یک ارز با ارزش برای حفظ سرمایه به کار رود، بلکه می تواند به عنوان ارزی جهت پرداخت در بسیاری از کشورها از جمله ونزوئلا استفاده شود. در کشورهایی که تحت تاثیر تورم بالا قرار دارند، مثل آفریقای جنوبی و ترکیه، ثابت شده که بیت کوین می تواند برای حفظ ارزش سرمایه و ادامه زندگی به کار رود.

در ونزوئلا حجم خرید بیت کوین رشد بی سابقه ای داشته است. بیت کوین باعث می شود تا آنها ثروت و سرمایه خود را در برابر تورم حفظ کنند و همچنین بتوانند پرداخت های خود را برای اقلام ضروری انجام دهند.

بیت کوین مقیاس پذیر است

شبکه لایتنینگ  سبب پیشرفت های شگفت انگیزی شده است. در حال حاضر ظرفیت جابجایی 1000 بیت کوین را دارد. لایه دوم بیت کوین جهت حل مشکل مقیاس پذیری، غیرقابل توقف به نظر می رسد و باعث پیشرفت چشمگیری در یک سال گذشته شده است.

پس از پذیرش عمومی، دیگر حجم بلاک های کم، هزینه های بالا و زمان انتظار طولانی وجود نخواهد داشت.

افزایش تعداد خودپردازهای بیت کوین در سراسر جهان

در حال حاضر تعداد خودپردازهای بیت کوین در سراسر جهان بسیار بیشتر از سال 2017 است. در واقع تعداد آنها دو برابر شده و به 4000 عدد رسیده است.

آخرین این خودپردازها در دبی به صورت موقت قرار داده شد. برای این که تعداد این خودپردازها به مقدار کافی برسد زمان نیاز است.

وجود شخصیت های برجسته و کلیدی

پرچم بیت کوین از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تا دولت بالاست. اندریو یانگ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا یکی از طرفداران بیت کوین است. در واقع دوستداران بیت کوین در مقام های عالی رتبه قرار دارند. فراموش نکنید که بیت کوین به عنوان یک دارایی به رسمیت شناخته نشده است.

رسوایی های بانکی و رفتار ناخوشایند نهادهای متمرکز مثل فیس بوک و گوگل باعث پیوستن افراد بیشتری به این زیرساخت انقلابی شد.

قیمت 20 هزار دلار واقعی است

هیچ کس قیمت 20 هزار دلاری بیت کوین را فراموش نکرده است. در حال حاضر این قیمت تنها یک هدف برای شکستن یک سطح کلیدی، مانند سایر سطوح قیمتی است.

این ها دلایلی هستند که می توان گفت عملکرد و وضعیت بیت کوین در سال جاری بسیار بهتر از سال 2017 است.

منبع bitcoinist

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.