در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

بایننس به کاربران صرافی غیرمتمرکز خود، 100 هزار دلار جایزه می دهد

0 1,610


صرافی ارز دیجیتال بایننس در نظر دارد به تعداد افرادی را که در حال آزمایش صرافی غیرمتمرکز (DEX) آن هستند، 100000 دلار توکن جایزه دهد.

مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، این جمعه در توئیتر اعلام کرد:

به منظور آزمایش صرافی غیرمتمرکز بایننس، تقریبا 100000 دلار توکن BNB در ازای تجارت در شبکه آزمایشی این صرافی جایزه می دهیم.

او گفت، این ابتکار عمل به بایننس کمک خواهد کرد تا شبکه اصلی یا نسخه اصلی صرافی غیرمتمرکز خود را سریعتر راه اندازی کند.طبق گفته ی وب سایت بایننس، سرمایه مذکور به عنوان جایزه یک مسابقه تجاری شبیه سازی شده در دسترس قرار خواهد گرفت.

آندسته از کاربران این صرافی که حداقل دارای یک بایننس کوین (BNB) در حساب خود هستند، قادرند در این رویداد شرکت کنند. هر حساب می تواند در بیش از 20 آدرس بایننس چین  ثبت نام کند و 200 بایننس کوین مجازی را برای هر آدرس به منظور سرمایه اولیه این مسابقه، دریافت کند.

این صرافی اشاره می کند، شبکه آزمایشی بایننس چین در ساعت جهانی (UTC) 08:00 و در تاریخ هفتم مارس بازنشانی خواهد شد و دارایی تمام حساب های موجود را پاک می کند. هنگامی  که این فرایند تکمیل شود، مسابقه تجاری آغاز خواهد شد.

دو رقابت

بایننس این رقابت را به دو بخش تقسیم کرده و جوایز BNB برای هر کدام جداگانه خواهد بود.

رقابت اول اصطلاحا نوسانات سالم یا صحیح قیمت نام دارد که کاربران در این موضوع با هم رقابت می کنند و توکن ها را در شبکه آزمایشی لیست می کنند. صرافی می گوید:

آدرس هایی که دارای توکن هستند در طول دوره رقابت بر اساس مجموع نوسان قیمت هر توکن که در مدت هر پنج دقیقه یکبار برای جفت مبادلاتی توکن/BNB انجام می شود، رتبه بندی می شوند.

برای این رقابت سه جایزه اعطا می شود. از 1000 تا 3000 دلار.

در رقابت دوم که رقابت بازگشت کامل نام دارد، کاربران بر اساس استراتژیهای تجاری خود برای رسیدن به توکن هایی خاص رقابت کرده و رتبه بندی می شوند. در این رقابت 20 جایزه از 50 تا 1000 دلار اهدا خواهد شد.

بر اساس اطلاعات سایت کوین سرا، بایننس کوین در حال حاضر با قیمت 11.3 دلار در حال مبادله است.

بایننس در تاریخ 20 فوریه اعلام کرد که صرافی غیرمتمرکز آن برای آزمایش عمومی راه اندازی شده است و به کاربران اجازه می دهد تا کیف پول خود را ساخته و با پلتفرم مبادلاتی ارتباط برقرار کنند. در همان زمان نیز یک مرورگر بلاک چین را برای شبکه بایننس رونمایی کرد که از صرافی غیرمتمرکز آن پشتیبانی می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.