در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

مدیرعامل صرافی بایننس : در حال راه اندازی بایننس چین برای تبادل میلیون ها ارز هستیم

0 1,787

طبق گفته ی چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بزرگترین صرافی رمزنگاری جهان از نظر حجم مبادلات، این صرافی قصد دارد بلاک چین عمومی خود را تا چندین ماه آینده یا بیشتر راه اندازی کند.

در آینده میلیون ها ارز و هزاران بلاک چین وجود خواهد داشت

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس طی یک سخنرانی در همایش رمزگشایی بلاک چین در فوربس ایژیا فورم اظهار کرد، بلاک چین عمومی این شرکت با نام بایننس چین به زودی در طول چند ماه آینده یا بیشتر منتشر خواهد شد.

مایکل دل کاستیلو، گزارشگر فوربس سخنرانی چانگ پنگ ژائو را در این رویداد پوشش داد. او از وی نقل می کند:

ما به زودی در چندین ماه آینده یا بیشتر قصد داریم بایننس چین را راه اندازی کنیم و از آن پس شما قادر به ارائه توکن بر روی آن خواهید بود… من فکر می کنم در آینده میلیون ها ارز و هزاران بلاک چین وجود خواهد داشت.

سخنان مدیر بایننس بلافاصله موجی از کاربران را برای پرسیدن در مورد ضرورت داشتن تعداد بسیاری ارز رمزنگاری و بلاک چین، تحریک کرد. با توجه به اظهارات چانگ پنگ، دیدن این نیز جالب خواهد بود که چگونه بایننس قادر به اداره و پاسخگویی “میلیون ها ارز” خواهد بود. ژائو در ماه آگوست بیان کرد:

ما هر ارزی را در لیست صرافی بایننس قرار نمی دهیم، حتی اگر 400 یا 4000 بیت کوین را به منظور قرار گرفتن در لیست پرداخت کنند. اتریوم، نئو، ریپل، اییاس، مونرو، لایت کوین و سایر ارزها بدون پرداخت هزینه ای در لیست این صرافی قرار گرفته اند. سوال این نیست که بایننس چه مقدار هزینه به منظور قرار دادن در لیست دریافت می کند؟ بلکه سوال این است که آیا ارز من جهت لیست شدن در بایننس به اندازه کافی خوب است؟ مسئله هزینه نیست، مسئله پروژه ی  شماست! بر روی پروژه ی خود متمرکز شوید!

خالکوبی بایننس نشانی از تعهد

ژائو با این بهانه که گفته های وی مورد سوء استفاده قرار خواهد گرفت، از بیان هرگونه پیش بینی برای قیمت بیت کوین صرف نظر کرد. او گفت:

من آینده قیمت بیت کوین را پیش بینی نمی کنم زیرا هر چه بگویم مورد سوء استفاده قرار خواهد گرفت. از این رو من فرصت آزادانه صحبت کردن را از دست دادم.

ژائو در این ضمن خالکوبی آرم بایننس را بر روی ساعد خود به عنوان نشانه ای از تعهد خالصانه ی وی به بایننس، نمایان ساخت.

در پستی در وبسایت مدیوم، ایده طراحی این آرم و قصد ژائو از خالکوبی آن را توضیح داده است؛ او همچنین نظرات خود را درباره ی لیست کردن ارزها در بایننس و اینکه چگونه تعهد بنیانگذاران یکی از موارد مد نظر برای قرار گرفتن در لیست است را به اشتراک گذاشت.

ظاهرا، ایجاد علامت بایننس به صورت دائم و با استفاده از جوهر بر روی بدن ژائو، تعهد مدیر بایننس را معتمد می سازد و نشان می دهد برای مدت طولانی در آن به فعالیت خواهد پرداخت.

منبع Bitcoinist

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.