در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

جهش قیمت توکن ONDO؛ سود قابل توجه دو معامله گر از توکن GOAT 

0 378

قیمت توکن ONDO از پلتفرم اوندو فایننس در روز جمعه پس از انتشار گزارشی مبنی بر تلاش های شرکت بلک‌راک برای افزودن صندوق BUIDL به فهرست دارایی های وثیقه در صرافی های مشتقات، 8 درصد افزایش یافت.

 توکن ONDO

افزایش قیمت ONDO

براساس گزارش بلومبرگ، شرکت بلک‌راک و پلتفرم Securitize در حال مذاکرات اولیه با صرافی های بزرگ ارز رمزنگاری، از جمله بایننس، دریبیت و اوکی‌ایکس، برای استفاده از BUIDL در قالب وثیقه برای معاملات مشتقات هستند.

قیمت توکن ONDO پس از این گزارش به سطح 0.79 دلار جهش کرد. قیمت این توکن در 24 ساعت گذشته نزدیک به 9 درصد افزایش داشت و در زمان انتشار این مطلب در حدود سطح 0.80 دلار نوسان می کرد.

توکن ONDO معمولا با اخبار پیرامون شرکت بلک‌راک جهش می کند. زمانی که این شرکت برای عرضه صندوق BUIDL درخواست خود را در پلتفرم Securitize ثبت کرد، قیمت این توکن بیش از 20 درصد افزایش یافت. این توکن همچنین زمانی که اوندو فایننس صندوق BUIDL را دارایی پشتوانه توکن صندوق بازار پولی متمرکز بر خرده فروشی خود (OUSG) اعلام کرد، افزایش قیمت داشت.

صندوق BUIDL با بیش از 550 میلیون دلار دارایی، بزرگ ترین صندوق توکن سازی شده در بازار است. قیمت این صندوق 1 دلار ثابت است و به سرمایه گذاران در ازای سرمایه گذاری شان سود می دهد. 

ارزش بازار اوراق خزانه داری توکن سازی شده (با پشتوانه اوراق قرضه کوتاه مدت دولت آمریکا) به 2.3 میلیارد دلار رسیده و در یک سال گذشته سه برابر شده است. صندوق ها، کسب و کارها و پروتکل هایی که برای توکن سازی دارایی های دنیای واقعی در بلاک چین استفاده می شوند، علت اصلی این رشد هستند. گام بعدی در بخش توکن سازی دارایی های دنیای واقعی، استفاده از این طبقه دارایی در قالب وثیقه است.

جذابیت این نوع وثیقه این است که معامله گران در حین وثیقه قرار دادن دارایی های خود می توانند درآمد کسب کنند. صرافی دریبیت در اوایل ماه اکتبر صندوق 320 میلیون دلاری USYC شرکت Hashnote را به بخش وثیقه کراس مارجین خود اضافه کرد. شرکت های خدمات تجاری فالکون ایکس (FalconX) و هیدن رود (Hidden Road) صندوق BUIDL را به عنوان دارایی وثیقه پذیرفته اند.

سود قابل توجه دو معامله گر از توکن GOAT 

براساس داده های Lookonchain، یک سرمایه گذار بزرگ ارز رمزنگاری 727 دلار میم کوین گوتسیوس ماکسیموس (Goatseus Maximus) را به 2.4 میلیون دلار تبدیل کرده است.

این سرمایه گذار تمام 15.15 میلیون توکن GOAT خود را در 15 اکتبر فروخت و 5 توکن SOL خود (به ارزش 727 دلار) را تنها در پنج روز به 15,883 توکن SOL (ارزش تقریبی 2.44 میلیون دلار) تبدیل کرد. به عبارت دیگر، سرمایه اولیه وی 3176 برابر شده است.

داده های Lookonchain همچنین نشان می دهند که سرمایه گذار دیگری از خرید میم کوین GOAT بیش از 3360 درصد سود به دست آورده است. این سرمایه گذار 603 توکن SOL (به ارزش 86000 دلار) را صرف خرید 10.7 میلیون توکن GOAT کرد. سرمایه گذار مذکور 700 هزار توکن GOAT را در 17 اکتبر به 1453 توکن SOL (به ارزش 222000 دلار) تبدیل کرد و 10 میلیون توکن GOAT (به ارزش 3.8 میلیون دلار) را در کیف پول خود نگه داشت.

قیمت ONDO

صرافی های کریپتو دات کام، گیت، اچ‌تی‌ایکس و کوینکس توکن GOAT را فهرست کرده اند. قیمت توکن GOAT در روز جمعه 18 اکتبر به اوج 0.461 دلار رسید. قیمت این میم کوین 8 درصد از این سطح کاهش یافته و در زمان انتشار این مطلب در حدود سطح 0.40 دلار نوسان می کرد. همچنین، توکن GOAT با ارزش بازار نزدیک به 384 میلیون دلار در رتبه دویست و دوازدهم جدول ارز رمزنگاری قرار داشت.
ارزش بازار (Market Cap) چیست و چه اهمیتی دارد؟

منبع coindesk dailyhodl

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.