در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

تحلیلگر ETF با «اطلاعات نادرست» خشم جامعه اتریوم را برانگیخت

0 28

اریک بالکوناس (Eric Balchunas)، تحلیل‌گر ارشد ETF بلومبرگ با استناد به یک کتاب، در پستی که اکنون حذف شده، توجه جامعه آنلاین اتریوم را جلب کرد و امنیت اتریوم را نسبت به بیت کوین زیر سوال برد و ادعاهایی مبنی بر امکان خاموش شدن شبکه اتریوم با خواست دولت ایالات متحده مطرح کرد. این ادعا موجب خشم حامیان بلاکچین شد.

خشم جامعه اتریوم

در تاریخ ۷ اکتبر، بالکوناس در پاسخ به درخواست نیت گراچی (Nate Geraci)، رئیس ETF Store، برای توصیه کتابی در زمینه ارزهای دیجیتال یک بخش از کتاب بنجامین هارت به نام «راهنمای ابتدایی بیت‌کوین» را به اشتراک گذاشت و افزود که اتریوم «همانند یا به اندازه بیت کوین امن نیست».

این بخش از کتاب ادعا کرده است که دولت ایالات متحده می‌تواند با دستور به آمازون وب سرویس (AWS) که خدمات ابری خود را متوقف کند، «اتریوم را خاموش کند».

اتریوم چیست؟ آموزش کامل اتریوم

طبق داده‌های اترنود (Ethernode)، سرویس AWS به عنوان ارائه‌دهنده میزبانی برای 28.4٪ از نودهای اتریوم استفاده می‌شود که برای غیرفعال کردن کامل شبکه کافی نیست.

منبع: اترنود

ادعای دیگر کتاب این بود که یک دولت سرکش یا سازمان تروریستی می‌تواند ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم را ربوده و او را مجبور کند تا «تمام اتریوم‌هایی را که می‌خواهند» تحویل دهد.

آنتونی ساسانو (Anthony Sassano)، مدرس اتریوم، در پاسخ به پست حذف شده بالکوناس گفت که این اطلاعات «کاملاً نادرست و تقریباً تماما تبلیغاتی» است.

او افزود:

باید از خودتان کاملاً شرمنده باشید که حتی این مطلب را به اشتراک گذاشتید و تنها به این دلیل حذفش کردید که نمی‌خواستید با انتقادات روبرو شوید

جیمی راگوسا (Jimmy Ragosa)، مدیر محصول در کانسنسیس گفت که بخش به اشتراک‌گذاری شده «پر از تبلیغات بوده و یکی از نادرست‌ترین پاراگراف‌هاست».

جیمز سیفرت (James Sifart)، همکار تحلیل‌گر ETF بلومبرگ، در واکنش به پست حذف شده گفت:

این پاسخ‌ها قرار است فوق‌العاده باشند.

صندوق قابل معامله در بورس یا ETF چیست و چگونه کار می کند

بالکوناس در پاسخ گفت:

امروز وقت ندارم، فقط بخش‌های مربوط به بیت کوین را ادامه می‌دهم.

توسعه‌دهندگان اتریوم نیز به تازگی بر استیکینگ انفرادی و نیازهای سخت‌افزاری کم برای غیرمتمرکز کردن بیش از پیش بلاکچین تأکید کرده‌اند.

منبع cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.