در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

نهنگ ها سه آلت کوین را از صرافی‌ها به کیف پول‌های سرد منتقل کرده‌اند

0 410

داده های درون شبکه ای نشان می دهند که نهنگ ها به تازگی دارایی های رندر (RENDER)، اینجکتیو (INJ) و پالیگان (POL) خود را از صرافی ها به کیف پول های سرد منتقل کرده اند که این نشان می دهد روند قیمت این سه آلت کوین ممکن است صعودی شود.
کیف پول سرد چیست؟ بهترین کیف پول های سرد کدامند؟
پالیگان چیست؟ چگونه می تواند مشکل مقیاس پذیری اتریوم را بر طرف کند؟

انتقال سه آلت کوین توسط نهنگ ها 

شرکت سانتیمنت در پست جدیدی در پلتفرم ایکس نسبت موجودی کیف پول های بزرگ صرافی به موجودی کیف پول های بزرگ غیر صرافی را برای سه آلت کوین پالیگان، اینجکتیو و رندر بررسی کرده است. 

موجودی کیف پول های بزرگ صرافی به موجودی کیف پول های بزرگ غیر صرافی در اینجا به شاخصی اشاره دارد که نسبت بین موجودی ده کیف پول بزرگ مرتبط با صرافی های متمرکز و ده کیف پول بزرگ شخصی (خود حضانتی) را اندازه گیری می کند.

ده کیف پول بزرگ صرافی و غیرصرافی متعلق به نهنگ ها است. در واقع، اینها فقط نهنگ های معمولی نیستند، بلکه سرمایه گذاران بسیار بزرگ هستند. 

بنابراین، نسبت موجودی کیف پول های بزرگ صرافی به موجودی کیف پول های بزرگ غیر صرافی نشان می دهد که چگونه دارایی های نگهداری شده توسط نهنگ های بزرگ مرتبط با صرافی ها با نهنگ هایی که دارایی های خود را در کیف پول های سرد نگه می دارند، مقایسه می شود.

انتقال به کیف پول سرد سیگنال صعودی است؟

نمودار زیر که شرکت سانتمینت آن را به اشتراک گذاشته است، روند این شاخص را برای آلت کوین ها در چند سال گذشته نشان می دهد.

نهنگ

براساس نمودار بالا، شاخص نسبت موجودی کیف پول های بزرگ صرافی به موجودی کیف پول های بزرگ غیر صرافی در دو سال گذشته کاهش شدیدی را برای سه آلت کوین پالیگان، اینجکتیو و رندر ثبت کرده است. 

نهنگ ها حجم زیادی از کوین های پالیگان را در 9 سپتامبر 2024 به کیف پول های سرد خود انتقال دادند. در روزهای پس از این تاریخ، شاخص نسبت موجودی کیف پول های بزرگ صرافی به کیف پول های بزرگ غیر صرافی برای پالیگان به کاهش خود ادامه داده، اگرچه کمتر از کاهش ذکر شده در بالا بوده است. 

نهنگ های بزرگ رندر در 21 جولای امسال مقدار زیادی از توکن های RENDER را به کیف پول های سرد خود منتقل کردند و از آن زمان تاکنون نسبت این شاخص در سطوح پایین باقی مانده است.

نهنگ های بزرگ اینجکتیو حجم زیادی از توکن های INJ خود را در جولای سال 2023 به کیف پول های سرد خود انتقال دادند و از آن زمان تاکنون کوین های بیشتری را از صرافی ها خارج کرده اند.

پیامد افزایش یا کاهش موجودی صرافی ها

به طور کلی، زمانی که سرمایه گذاران قصد انجام معاملات در کوتاه مدت را دارند، ارزهای رمزنگاری خود را در صرافی های ارز رمزنگاری نگه می دارند. بنابراین، نگهداری یک ارز رمزنگاری در صرافی ممکن است نشان دهنده فروش احتمالی آن باشد.

اما در مورد آلت کوین های ذکر شده در این مطلب، انتقال کوین ها توسط نهنگ ها به کیف پول های سرد، ممکن است نشانه صعودی باشد. اما شاخص نسبت موجودی کیف پول های بزرگ صرافی به غیر صرافی را باید در کوتاه مدت به دقت زیر نظر گرفت، چون معکوس شدن روند آن نشان می دهد که نهنگ های بزرگ قصد فروش مجدد دارند و از این رو می تواند یک سیگنال نزولی باشد.

منبع newsbtc

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.