در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

در چه صورت قیمت اتریوم دوباره به 3000 دلار خواهد رسید؟

0 78

بازار ارز رمزنگاری نیمه اول سپتامبر را با روند کاهشی به پایان رساند و نگرانی‌ها در مورد تکرار احتمالی روندهای تاریخی افزایش یافت. قیمت بیت کوین در حدود 58000 دلار تثبیت شده است که نشان دهنده یک دوره نزولی برای بازار ارزهای رمزنگاری است.

بازار جهانی در سپتامبر کاهش و در اکتبر افزایش می‌یابد

قیمت اتریوم نزدیک به سطح مقاومت 2300 دلاری خود در نوسان است که نشان‌دهنده بازگشت احتمالی روند صعودی و آزمایش مجدد سطح بالای 3000 دلار است.

افزایش حجم سهام اتریوم در چند روز گذشته نشان‌دهنده هجوم قابل توجه دارایی‌های دیجیتال از سوی کاربران بیشتری است که می‌تواند باعث آزمایش مجدد بالاترین سطح ماهانه آن شود.

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم

قیمت اتریوم طی 20 روز زیر سطح مقاومت مهم خود یعنی 2500 دلار معامله شده است. در این مدت، با بازگشت مکرر مواجه می شود. این نشان دهنده فشار فروش قوی در این سطح است.

ETH price analysis 17-09-2024

اخیرا 1 درصد افزایش داشته و حجم معاملات 13.57 میلیارد دلاری داشته است. با این حال، در هفته گذشته 1.67 درصد کاهش و در ماه گذشته 12.79 درصد کاهش داشته است که نشان دهنده یک روند نزولی بلندمدت است.

میانگین متحرک همگرایی واگرایی (MACD) کاهش ثابتی را در هیستوگرام سبز ثبت کرده است. این نشان دهنده فشار خرید ضعیف برای اتریوم در بازار است.

آیا قیمت اتریوم دوباره به 3 هزار دلار خواهد رسید؟

اگر بازار رمزنگاری یک روند معکوس صعودی را تجربه کند، قیمت اتریوم ممکن است سطح مقاومت 2.4 هزار دلاری را مجددا آزمایش کند و به طور بالقوه منجر به افزایش قیمت تا 2500 دلار شود. حفظ قیمت بالاتر از آن سطح می‌تواند زمینه را برای این آلت‌کوین فراهم کند تا در آینده به بالاترین سطح خود یعنی 2500 دلار برسد.

برعکس، اگر شتاب نزولی افزایش یابد، اتریوم می تواند پایین‌ترین قیمت خود را که 2200 دلار است، آزمایش کند. علاوه بر این، اگر احساسات نزولی تشدید شود، ممکن است به سمت حمایت کمتر از 2100 دلار در این ماه سقوط کند.

منبع coinpedia

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.