در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

سرمایه‌گذاری بایننس لبز روی ایر دراپ بلوم

0 47

صرافی ارز دیجیتال بایننس اعلام کرد در فصل هفتم برنامه MVB خود در مینی اپلیکیشن تلگرامی بلوم سرمایه‌گذاری می‌کند.

برنامه ارزشمندترین سازنده (MVB) که توسط بلاکچین بی‌ان‌بی (BNB) برگزار می‌شود، به فرآیند دقیق انتخاب خود مشهور است. این برنامه در فصل هفتم خود، بیش از 700 درخواست دریافت کرد که تنها 2٪ از آن‌ها پذیرفته شدند. در این فصل، بایننس لبز، در کنار چهار پروژه دیگر، در مینی‌اپ تلگرامی بلوم سرمایه‌گذاری کرد.

این برنامه رقابتی حاصل تلاش مشترک بلاکچین بی‌ان‌بی، بایننس لبز (Binance Labs) و سی‌ام‌سی لبز (CMC Labs) است و هدف آن حمایت از فعالین حوزه نوآوری‌های حوزه وب 3 (WEB3) در اکوسیستم BNB و تسریع روند رشد آن‌هاست.

فصل هفتم برنامه MVB

در فصل هفتم این برنامه، 13 تیم برجسته، به‌دلیل استعداد و نوآوری بالای خود در فضای وب 3 انتخاب شدند. در آخر پنج تیم توانستند بایننس لبز را قانع کند که در آن‌ها سرمایه‌گذاری انجام دهد. این موضوع می تواند نقش به‌سزایی در رشد و پایداری آن‌ها داشته باشد.

شرکت‌کنندگان این برنامه از یک برنامه جامع که برای پروژه‌‌های اولیه وب 3 طراحی شده بود بهره‌مند شدند. بنیان‌گذاران و اعضای تیم‌های شرکت‌کننده، تحت راهنمایی شخصی کارشناسان بایننس لبز، سی‌ام‌سی لبز و بلاکچین بی‌ان‌بی قرار گرفتند و در جلسات گفتگوی دوستانه، از تجربیات ارزشمند بنیان‌گذاران موفق این حوزه بهره‌مند شدند.

علاوه بر این مسئله، این تیم‌ها به پکیج راه‌اندازی به‌عنوان خدمت (LaaS) بلاکچین بی‌ان‌بی دسترسی پیدا کردند که خدماتی مانند پشتیبانی در زمینه زیرساخت، امنیت، مدیریت خزانه و رشد کسب و کار و بازاریابی را شامل می‌شود که ارزشی به‌میزان 300 هزار دلار دارد.

پس از فرآیند دقیق ارزیابی، بایننس لبز اعلام کرد که در پنج پروژه برتر از این فصل سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این سرمایه‌گذاری‌ها تعهد بایننس لبز به حمایت از پروژه‌های مستعد حوزه وب 3 را نشان می‌دهد.

این پنج پروژه عبارتند از: بلوم (Blum)، اگرگاتا (Aggregata)، اپنیون لبز (Opinion Labs)، سایدکیک (SideKick) و ووی (Vooi).

طرح ویتالیک بوترین برای منصفانه تر شدن ایردراپ ها

مزایای سرمایه‌گذاری بایننس لبز در پروژه بلوم

پروژه بلوم، که یک مینی‌اپ معاملاتی در تلگرام است، مهم‌ترین پروژه این لیست است که بر میم‌کوین‌ها و توکن‌های اهرم‌دار جدید تمرکز دارد.

با حمایت بایننس لبز از پروژه بلوم، انتظار می‌رود که این پروژه در ماه‌های آینده رشد قابل‌توجهی را تجربه کند. مشارکت بایننس فراتر از حمایت مالی است و درهای بیشتری را به روی این پروژه برای دیده شدن، همکاری‌ها و پشتیبانی فنی باز می‌کند. حضور این پروژه در فصل هفتم برنامه MVB نیز به سرمایه‌گذاران و کاربران نشان می‌دهد که بلوم یک بازیگر جدی با پتانسیل موفقیت بلندمدت است. همچنین لیست شدن بلوم در صرافی بایننس نیز گامی مهم در مسیر موفقیت آن محسوب می‌شود.

سرمایه‌گذاری بایننس لبز در این پروژه، نشان‌دهنده اعتماد بالای بایننس به پروژه بلوم است. راهنمایی‌های تخصصی و فرصت‌های شبکه‌سازی حاصل از این سرمایه‌گذاری به بلوم کمک می‌کند تا محصولات خود را هرچه بهتر توسعه دهد و مسیر خود را گسترده کند.

حمایت بایننس لبز از پروژه بلوم، اعتبار و اعتماد قابل‌توجهی را در جامعه کریپتو نسبت به این پروژه ایجاد می‌کند و بلوم را به‌عنوان یکی از بازیگران کلیدی حوزه خود معرفی می‌کند. این پروژه به‌زودی ایردراپ خود را راه‌اندازی می‌کند و متعاقبا قیمت لیستینگ آن اعلام خواهد شد.

منبع bnbchain

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.