در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

مایکل سیلور می گوید بیت کوین طی 21 سال آینده به 13 میلیون دلار خواهد رسید

0 61

مایکل سیلور کارآفرین، بنیانگذار و مدیرعامل سابق (تا سال 2022) شرکت مایکرواستراتژی، مالک بیش از 1 درصد از کل عرضه بیت کوین است و با پیش بینی جسورانه قیمت بیت کوین خبرساز شده است.

با وجود کاهش اخیر قیمت بیت‌کوین، سیلور اطمینان داد که این رمز ارز تا سال 2045 به 13 میلیون دلار خواهد رسید. این پیش بینی جاه طلبانه اعتقاد قوی او را به آینده بیت کوین برجسته می کند.

اخیراً در مصاحبه ای اختصاصی با CNBC در روز دوشنبه، موضع صعودی خود را در مورد ارز دیجیتال پیشرو تکرار کرد.

ارزش آینده بیت کوین، طبق گفته مایکل سیلور

او توضیح داد که بیت کوین در حال حاضر تنها 0.1٪ از سرمایه جهانی را تشکیل می دهد اما می تواند تا 7٪ از سرمایه جهانی رشد کند. برای رسیدن به هدف 13 میلیون دلاری، بیت کوین باید نسبت به قیمت فعلی 56789 دلاری خود، 23,414 درصد افزایش یابد. این امر ارزش بازار بیت کوین را به 257.26 تریلیون دلار می رساند که یک جهش بزرگ از ارزش فعلی 1.12 تریلیون دلار است.

سیلور بازدهی 825 درصدی سرمایه گذاری بیت کوین خود را گزارش می دهد. این رشد حتی پس از تایید ETF های بیت کوین در اوایل سال جاری ادامه یافته است.

پیتر شیف، منتقد سرسخت اظهارات سیلور

در حالی که سیلور خوشبین است، سایر تحلیلگران پیش بینی های محتاطانه تری دارند. به عنوان مثال، VanEck پیش بینی می کند که بیت کوین ممکن است تا سال 2050 به 2.9 میلیون دلار برسد.

پیتر شیف، کارگزار بورس و مفسر مالی و منتقد سرسخت بیت کوین، اظهارات مایکل سیلور را “مشتی از مزخرفات” خواند، و برنامه Squawk Box را متهم به یکجانبه گرایی کرد. شیف همچنین برای برتری طلا نسبت به بیت کوین استدلال کرد و ادعا کرد که طلا دارای ارزش ذاتی است.

او همچنین اشاره کرد که ارزش مایکرواستراتژی نسبت به بالاترین حد خود در 52 هفته گذشته 40 درصد کاهش یافته است. وضعیت سود آن‌ها آن‌ قدرها که می‌گویند خوب نیست و به زودی بدتر خواهد شد.

علی‌رغم پیش‌بینی‌های مختلف، سیلور به پتانسیل بیت‌کوین اطمینان دارد، عمدتاً به این دلیل که ریسک طرف مقابل آن صفر است.

منبع hawkinsight

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.