در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

پاول دوروف برخی از ویژگی های تلگرام را به خاطر سوء استفاده حذف کرد

0 417

پاول دوروف در اطلاعیه ای در 6 سپتامبر اعلام کرد که برخی از ویژگی های تلگرام، از جمله آپلود محتوا در وبلاگ “تلگراف”، را حذف کرده است.

دوروف گفت که افراد شرور از ویژگی آپلود محتوا در پلتفرم “تلگراف” سوء استفاده می کنند. وی توضیح داد که اکثر جامعه تلگرام از این ویژگی ها سوء استفاده نمی کنند. 

دوروف تصریح کرد که 0.001 درصد از کاربران تلگرام در فعالیت های غیرقانونی شرکت می کنند و اقدامات آنها منافع اکثریت قریب به اتفاق کاربران قانون‌مند این پیام رسان را به خطر می اندازد.

مدیر عامل تلگرام همچنین گفت ویژگی کمتر مورد استفاده “People Nearby” را که موقعیت جغرافیایی شخص را ردیابی می کند، غیرفعال کرده و ویژگی “businesses nearby” را جایگزین آن کرده است.

تلگرام

دوروف در پایان گفت که تلگرام قصد دارد برخی محدودیت ها و تغییرات را اعمال کند تا انتقادات از این پیام رسان را به تمجید و ستایش تبدیل کند.

اتهامات مدیر عامل تلگرام

دادستان فرانسه مدعی شده که دوروف و تلگرام با عدم اجرای سیاست های سختگیرانه تر در مورد بازبینی محتوا، در انتشار و گسترش محتوای جنسی کودکان، شریک بوده اند. 

پلیس فرانسه دوروف را در 24 آگوست در فرودگاه بورژه بازداشت کرد و به دادگاه تحویل داد. دادستان فرانسه پس از دستگیری دوروف گفت که وی به خاطر آغاز تحقیقات قضایی در ماه جولای “علیه فردی که نامش فاش نشده” و همچنین اتهاماتی از جمله تروریسم، قاچاق مواد مخدر، توطئه علیه دولت، کلاهبرداری، پولشویی و فعالیت های غیرقانونی بازداشت شده است.

مقامات فرانسه در مارس 2024 حکم بازداشت پاول دوروف و برادرش نیکولای را صادر کردند. در حال حاضر، دوروف با وثیقه 5 میلیون یورویی (تقریبا 5.5 میلیون دلار) آزاد شده و حق خروج از فرانسه را ندارد.

منبع Cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.