در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

بایننس توکن داگز را به لانچ‌پول خود اضافه کرد؛ تاریخ شروع معاملات به تعویق افتاد

0 840

صرافی بایننس توکن داگز (DOGS) را به پلتفرم لانچ پول (Launchpool) خود اضافه کرد و این پنجاه و هفتمین پروژه اضافه شده به این پلتفرم است. لانچ‌پول بایننس امکان استیکینگ توکن های جدید را فراهم می کند و سپس این توکن ها در این صرافی فهرست شده و معاملات آنها آغاز می شوند.

بایننس DOGS را فهرست می کند

دوره استیکینگ این میم کوین شبکه تون (TON) بین 23 تا 25 آگوست بوده و این توکن در 26 آگوست در صرافی بایننس فهرست می شود. کاربران می توانند دارایی های BNB یا FDUSD خود را استکینگ کنند و در ازای آن توکن DOGS را پاداش بگیرند.

صرافی بایننس 85 درصد از پاداش (یعنی 18,700,000,000 توکن DODS) را به کاربرانی که BNB را استیکینگ می کنند ، اختصاص داده و 15 درصد پاداش (یعنی 3,300,000,000 توکن DOGS) برای کاربرانی است که ارز FDUSD را استیگینگ می کنند. این صرافی همچنین تصریح کرده که کاربران برای شرکت در این طرح، باید فرایند تایید هویت را تکمیل کنند.

 در هر یک ساعت، کاربران می توانند 25,972,222.22 توکن داگز را در استخر استیکنیگ BNB بدست آورند و حداکثر 4,583,333.33 توکن DOGS را در استخر استیکینگ FDUSD کسب کنند. بایننس در طول این سه روز، در مجموع 22 میلیارد توکن DOGS را به کاربران پاداش خواهد داد که 4 درصد از عرضه این توکن را تشکیل می دهد.
بررسی عرضه ارز رمزنگاری و سه مفهوم رایج آن در بازار

DOGS دارای عرضه ثابت 550 میلیارد توکن بوده و هیچ برنامه ای برای ایجاد توکن های اضافی و افزایش عرضه در آینده را ندارد. بیش از 72 درصد این عرضه به صورت ایردراپ بین جامعه این توکن توزیع خواهد شد.

توکن داگز
برنامه توزیع داگز

تیم داگز خاطر نشان کرد که “گزینه برداشت به بایننس در حال حاضر در اپلیکیشن فعال است”. این نشان می دهد توکن های پاداش داده شده به هیچ وجه قفل نمی شوند. در حال حاضر، حدود 12.5 میلیارد دلار توکن در بایننس قفل شده و سرمایه جمع آوری شده در  94 پروژه راه اندازی شده 179 میلیون دلار بود.

تغییر تاریخ شروع معاملات توکن داگز

انجمن داگز (DOGS Community) تصدیق کرده که 8 میلیون کاربر تایید شده برای ایردراپ توکن DOGS و انتقال آن به کیف پول های خود درخواست داده اند. پروژه داگز بار دیگر تاریخ شروع معاملات این توکن را به تعویق انداخت. تاریخ فهرست آن در صرافی ها از 23 آگوست به 26 آگوست تغییر کرده است.

انجمن داگر در کانال تلگرامی خود اعلام کرد:

اگرچه می دانیم که ممکن است برخی از کاربران از تغییر تاریخ راه اندازی ناراحت شده باشند، می خواهیم مطمئن شویم که همه کاربران به اندازه کافی وقت برای انتخاب گزینه برداشت مورد نظر خود را دارند.

با تغییر زمان شروع معاملات DOGS، کاربران می توانند توکن‌های خود را برای انتقال به صرافی ها یا والت تلگرام تا 23 آگوست مطالبه کنند. کیف پول های غیر حضانتی برای مطالبه توکن ها تا 26 آگوست فرصت دارند. بایننس فاش کرد که با شروع معاملات DOGS در صرافی ها، 516.75 میلیارد توکن (حدود 93.5 درصد از کل عرضه آن) در گردش خواهد بود.

منبع cryptopolitan

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.