در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

چرا تحلیلگران روند بلندمدت بیت کوین را صعودی می دانند

0 442

طبق تحلیل شرکت QCP Capital، روند صعودی بلندمدت بیت کوین پس از فشار فروش و کاهش قیمت ناشی از انتقالات صرافی ام‌تی گاکس، تضعیف نشده و عوامل متعددی وجود دارند که این روند را بیشتر تقویت می کنند.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

این شرکت در آخرین تحلیل بازار خود که در 28 مه برای دنبال کنندگان کانال تلگرام ارسال کرد، گفت که چنین فشار فروش هایی موقتی بوده و سرمایه گذاران و معامله گران نباید نگران آنها باشند.

کاهش قیمت در روند صعودی کوتاه مدت است

شرکت QCP Capital ادعا می کند که خریداران بیت کوین در مورد روند صعودی قیمت بیت کوین زیاد نگران نیستند. به گفته این شرکت، انتقال بیت کوین از کیف پول های ام‌تی گاکس که باعث فشار فروش و کاهش 2 درصدی قیمت شد، توجیهی برای تجدید نظر در مورد جهت حرکت بازار نیست.
انتقال بیت کوین از کیف پول های ام‌تی گاکس و کاهش قیمت بیت کوین

چنین دوره های فشار فروش و کاهش قیمت در یک روند صعودی بلندمدت که احتمالا تا پایان سال 2024 ادامه خواهد یافت، موقتی هستند.

QCP “به سه دلیل صعودی” اشاره کرده که می توانند بیت کوین را به سطوح بالاتر هدایت کنند. آنها عبارتند از: عملکرد قوی بازار سهام آمریکا که به بازار ارز رمزنگاری نیز سرایت می کند، حمایت سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا از ارزهای رمزنگاری به خصوص بیت کوین و استقبال از ETF های اسپات اتریوم.
اتریوم چیست؟ آموزش کامل اتریوم

بازار ارز رمزنگاری شاهد حمایت سیاسی بی سابقه ای در آمریکا است: لایحه تصویب شده برای ایجاد شفافیت نظارتی برای ارز های رمزنگاری، چرخش 180 درجه ای SEC در مورد ETFهای اسپات اتریوم، حمایت علنی ترامپ از بیت کوین و بازار ارز رمزنگاری و بایدن به احتمال زیاد از حرکت وی پیروی خواهد کرد.

هر سه دلیل صعودی مذکور هنوز در مراحل اولیه خود هستند؛ به طوری که معاملات ETF اسپات اتریوم با وجود تایید غیر منتظره توسط SEC در ماه جاری میلادی، رسما آغاز نشده است.
صندوق قابل معامله در بورس یا ETF چیست و چگونه کار می کند

روند صعودی بیت  کوین ادامه دارد

فقط شرکت QCP نیست که روند صعودی قوی برای بیت کوین در نیمه دوم سال 2024 پیش بینی می کند. برخی دیگر از شرکت ها و تحلیلگران نیز انتظار صعود قیمت این ارز را به سطوح بالاتر دارند.

شرکت تحقیقاتی “Fundstrat Global Advisors” یکی از خوش بین ترین شرکت ها در مورد حرکت بیت کوین در سال جاری بوده و سطح 150000 دلار را تا پایان سال برای آن پیش بینی کرده است.

معامله گران فردی نیز افزایش قیمت بیت کوین در ماه ژوئن را پیش بینی می کنند و به گفته یکی از معامله گران، قیمت این ارز به اوج 95000 دلار خواهد رسید.

یکی دیگر از معامله گران با نام مستعار “Jelle” گفت که روند بیت کوین با وجود انتقال حجم زیادی کوین توسط ام‌تی گاکس، همچنان صعودی است.

بیت کوی در یک منطقه محدود نوسان می کند، اما  اگر قیمت دوباره به بالای سطح 70000 دلار برسد، روند آن به سرعت کاملا صعودی خواهد شد. باید تا آن زمان صبر کرد، اما قوی به نظر می رسد.

روند صعودی

نمودار ضمیمه شده یک حرکت نوسانی سریع را نشان می دهد که با نزدیک شدن قیمت به پایان مرحله نوسان در منطقه محدود فعلی رخ خواهد داد.

منبع Cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.