در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

رونمایی گوگل از سرویس جدید تشخیص بدافزارهای استخراج ارز رمزنگاری

0 1,186

ابزار تشخیص تهدید ماشین مجازی (VMTD) شرکت گوگل قادر خواهد بود تهدیدات ناشی از استخراج ارز، استخراج داده ها و باج افزارها را شناسایی کند. این یک خبر دلگرم کننده برای کاربران پلتفرم ابری گوگل (Google Cloud) است که در معرض حمله مهاجمان و هکرها قرار دارند. 

تیم امنیت گوگل این سرویس تشخیص تهدید را توسعه داده تا از حساب های ” پیکربندی ضعیف” که مهاجمان از آنها برای استخراج ارز رمزنگاری استفاده می کنند، محافظت کند.

براساس یک پست وبلاگ که توسط گوگل منتشر شده، VMTD ابزاری برای اسکن موتورهای محاسباتی در پلتفرم ابری گوگل است که با موفقیت تهدیدها، از جمله بدافزارهای استخراج ارز رمزنگاری مورد استفاده در ماشین های مجازی را شناسایی می کند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که این شرکت در ماه نوامبر اعلام کرد که 86 درصد از حساب های پلتفرم ابری گوگل توسط مهاجمان برای استخراج ارزهای رمزنگاری استفاده شده است.

این پست وبلاگ همچنین می افزاید که VMTD می تواند از کاربران پلتفرم ابری گوگل در برابر حملاتی مانند استخراج داده ها و باج افزارها محافظت کند.

تیم امنیت گوگل در راستای نقشه راه خود به دنبال ایجاد حفاظت بهتر برای کاربران ماشین مجازی خود بود. این قابلیت جدید به عنوان “پیش نمایش عمومی” ارائه می شود و گوگل طی چند ماه آینده VMTD را با سایر بخش های سرویس خود ادغام خواهد کرد.

منبع coindesk

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.