در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

آیا بیت کوین می تواند تبدیل به یک ارز رایج شود؟

0 1,649

بسیاری از سرمایه گذاران امیدوار بودند که قیمت بیت کوین به دلیل افزایش فشار به پول هایی نظیر لیر ترکیه افزایش یابد. در عوض بیت کوین مانند همین پول ها در حال کاهش قیمت است.
اقتصاددان پانوس موردوکتوس، در مقاله ای عنوان می کند که چشم انداز این که بیت کوین جایگزین ارزهای فیات ملی شود مانند یک افسانه خواهد بود.
موردوکتوس معتقد است که بیت کوین به دنبال روند سقوط بازار ارزهایی مانند پول ملی ترکیه و آرژانتین، کاهش می یابد. این کشورها بدهی های عظیمی دارند و سرمایه گذاران این کشورها به دنبال فرصت های جدید برای محافظت از دارائی و ثروت خود هستند. سرمایه گذاران این کشورها به جای سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری به عنوان یک ابزار جدید سرمایه گذاری که ممکن است مورد انتظار باشد، در جای دیگری تمرکز کرده اند. که یکی از آنها روش مرسوم سرمایه گذاری در طلا است.
آنچه جالب و عجیب است، شباهت عملکرد بیت کوین در حال حاضر و عملکرد طلا به عنوان یک سرمایه تاریخی است.
موردوکتوس به صحبت کلمنت تیبولت، تحلیل گر ارشد Investing.com، اشاره می کند که انتظار داشت افرادی که توانایی فنی و قدرت خرید بیت کوین را دارند تا حالا اقدام کرده باشند. تیبولت انتظار دارد که بازارهای ایجاد شده و نوظهور در آینده نزدیک بر قیمت بیت کوین موثر باشد:

من معتقد نیستم که این کشورها قادر به حرکت بازار ارزها به مقدار کافی باشند، به ویژه پس از کاهش قابل توجه ارزش ارزهای این کشورها.

یک افت مخرب برای بیت کوین
قیمت بیت کوین طی 24 ساعت در چند روز اخیر 15% افت داشت. راب اسلیمر از مشاوران ارشد فانداستارت، این کاهش را یک افت مخرب توصیف کرد. این ارز رمزنگاری پایین تر از میانگین متحرک 100 روزه خود قرار دارد که به وجود مشکل بیشتر اشاره می کند.
بسیاری از سرمایه گذاران امیدوار بودند که به دلیل افزایش فشارها بر ارز کشورهایی مانند ترکیه، قیمت بیت کوین افزایش یابد. بریان استوتلند، بازرگان شرکت CME، علارغم عملکرد اخیر بیت کوین، پیش بینی می کند قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر افزایش یافته و مجددا به 7250 دلار خواهد رسید.
آیا ارزهای رمزنگاری یک ابزار برای محافظت از دارایی ها است؟
کریس بارنیس در این هفته تحلیل جدیدی را از بیت کوین ارائه داد و عنوان کرد که واقعا بیت کوین به عنوان یک ارز جایگزین، خوب کار می کند. یافته های وی نشان می دهد که بیت کوین هر آنچه که از یک ارز و دارایی جایگزین انتظار می رود را داراست.
با این حال نظریه ها وانتظارات در مورد دوام و پایداری بیت کوین در درازمدت بسیار متفاوت است.

منبع bitcoinist

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.