در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

پی پل در پی خرید صرافی کرو

0 807

براساس داده های بدست آمده از سه منبع مطلع، شرکت پی پل در حال خرید شرکت خدمات امانی کرو مستقر در اسرائیل است. به دنبال انتشار همین خبر معامله گران به اشتباه برای خرید کرو دائو توکن (CRV) هجوم آوردند و قیمت این توکن در 24 ساعت گذشته تقریبا 30 درصد افزایش یافت.

آیا پی پل قصد دارد پروتکل کرو را بخرد؟

اخبار مربوط به خرید کرو وسط پی پل در تاریخ 2 مارس منتشر شد و نشریات به منابع ناشناس “مطلع از این موضوع” استناد کردند. رسانه های مستقر در اسرائیل در روز سه شنبه بدون نام بردن از خریدار گزارش دادند که احتمالا پروتکل کرو بین 200 تا 300 میلیون دلار فروخته خواهد شد.

روز دوشنبه یک منبع آگاه از داخل پروتکل کرو به کوین دسک گفت:

من این خبر را در آنجا شنیدم. کاملا مطمئن هستم که واقعیت دارد.

چندین نفر در فضای ارز رمزنگاری گفته اند که پی پل پس از مذاکرات برای خرید شرکت ارز رمزنگاری بیتگو (BitGo ) در سال گذشته، توجه خود را به کرو معطوف کرده است. دو منبع مطلع از این معامله گفتند که پی پل 750 میلیون دلار پول نقد برای خرید بیتگو پیشنهاد کرده بود.

شرکت پی پل و کرو از اظهار نظر در این باره خودداری کردند. پی پل در گذشته شرکت های بزرگی مانند ونمو (Venmo) را خریداری کرده و اکنون به دنبال مالکیت یک شرکت در فضای ارز رمزنگاری است.

تاثیر این خبر بر قیمت کرو دائو توکن

پس از گذشت یک ساعت از زمان انتشار این خبر، قیمت توکن کرو بیش از 10 درصد افزایش یافت، چون معامله گران فرصت طلب به اشتباه برای خرید این توکن هجوم آوردند و قیمت از حدود سطح 2.30 دلار به 2.60 دلار افزایش یافت.

حساب رسمی توییتر کرو فایننس نیز به اشتباه در بسیاری از پست ها “جشن گرفتن خرید پی پل” را ضمیمه کرد که کرو در تلاش برای از بین بردن سردرگمی معامله گران به آنها پاسخ داده است:

حساب ” @curvmpc” متعلق به کرو فایننس نیست.

روند قیمت توکن کرو به سرعت معکوس شد و  دوباره به همان سطح قبلی خود بازگشت، چون معامله گران متوجه اشتباه خود شدند. در نتیجه یک شمع قرمز در نمودار ظاهر شد که بزرگ ترین شمع ساعتی حجم معاملات این توکن از 21 ژانویه تاکنون بود.

با این حال، همه تبلیغات خوب هستند و علی رغم سردرگمی معامله گران، قیمت توکن کرو از سطح حمایت 2.20 دلار دوباره برگشت کرد و با افزایش 29 درصدی به سطح 2.60 دلار رسید. در حال حاضر، قیمت این توکن در حدود سطح 2.49 دلار است. 

کرو فایننس
نمودار ساعتی قیمت کرو فایننس از ژانویه تاکنون

نمونه دیگری از این دست اشتباهات

این اولین باری نیست که معامله گران به اشتباه برای خرید یک دارایی هجوم می آورند. در ماه ژانویه و پس از آن که جاستین سان ارز رمزنگاری ترون (TRX) را برای معامله گران گروه وال استریت بتس در ردیت تبلیغ کرد، معامله گران به اشتباه برای خرید سهام شرکت طلای تانزانیا (TRX)، فهرست شده در بورس اوراق بهادار نیویورک، هجوم آوردند.

این اشتباه باعث شد تا حجم معاملات روزانه سهام شرکت طلای تانزانیا در تاریخ 29 ژانویه تقریبا 84 برابر شود و از متوسط روزانه 584000 سهم به 49 میلیون سهم افزایش یافت. در این روز، قیمت سهام TRX از 0.85 دلا به بیش از 1.90 دلار رسید ولی قیمت این سهام در پایان روز حدود 15 درصد کاهش یافت.

منبع Cointelegraph coindesk

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.